13 nov 2010 20:45
13 nov 2010 20:53
13 nov 2010 20:57
13 nov 2010 21:09
13 nov 2010 21:10
13 nov 2010 21:19
13 nov 2010 21:22
JP-S schreef:De c4s heb ik ondertussen TL gereden
13 nov 2010 22:21
13 nov 2010 22:24
13 nov 2010 22:27
13 nov 2010 22:28
Als je de Nurburgring onder deze omstandigheden al zo met een 996 Carrera 2 kan rijden, dan zal het met de 997 C2 nog makkelijker gaan!Blijco schreef:Hoezo "gevaarlijk weggedrag" een 997![]()
13 nov 2010 22:47
MarkS schreef:Waar het om gaat is wat het breedste punt van de auto is, de achterkant/heupen of bij de spiegels?
Voorbeeldje, 993 Carrera is bij de spiegels gemeten net zo breed als een S of turbo. Die zijn achter wel breder dan een carrera is maar niet breder dan de breedte gemeten bij de spiegels. Past dus net zo goed.
13 nov 2010 22:49
13 nov 2010 22:54
13 nov 2010 22:56
13 nov 2010 22:59
13 nov 2010 23:06
14 nov 2010 12:49
erwin996 schreef:Nergens geen last van met mijn 996, ook niet met dit hondenweer.
14 nov 2010 13:01
14 nov 2010 13:18
14 nov 2010 14:09
Als hier inderdaad een 2W wordt bedoelt997S is geen gevaarlijke Porker , wel geeft ie erg laat aan wanneer ie aan het eind van zn kunnen is , betekent dat als ie gaat ...gaat ie goed en ben je hem kwijt . Dit ook omdat de P heel hard gereden kan worden hetgeen betekent heel hard onderuit gaat ....
14 nov 2010 14:52
ricky911 schreef:Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen tel aan beide zijden 2 ongeveer 2 a 3 centimeter bij de breedte van 1.852 mm
Je kunt in ieder probleemloos door (standaard breedte) geopende garagedeuren rijden.
14 nov 2010 15:01
Paul II schreef:Zonder dit te willen betrekken op personen![]()
Opvallend wel, de berichten in dit draadje, de geuite aannames over zowel gedrag van 4w als 2w aangedreven 911-jes.
Blijkt maar weer: Iedereen die nog nooit 'kritieke' situaties zelf ervaren heeft en daarbij snapt hoe weggedrag en onderstel (samen)werkt zou beter wachten met duidelijke uitspraken tot deze eigen ervaringAls hier inderdaad een 2W wordt bedoelt997S is geen gevaarlijke Porker , wel geeft ie erg laat aan wanneer ie aan het eind van zn kunnen is , betekent dat als ie gaat ...gaat ie goed en ben je hem kwijt . Dit ook omdat de P heel hard gereden kan worden hetgeen betekent heel hard onderuit gaat ....![]()
dan klopt het niet, moet 4W zijn
14 nov 2010 15:05
Paul II schreef:Zonder dit te willen betrekken op personen![]()
Opvallend wel, de berichten in dit draadje, de geuite aannames over zowel gedrag van 4w als 2w aangedreven 911-jes.
Blijkt maar weer: Iedereen die nog nooit 'kritieke' situaties zelf ervaren heeft en daarbij snapt hoe weggedrag en onderstel (samen)werkt zou beter wachten met duidelijke uitspraken tot deze eigen ervaringAls hier inderdaad een 2W wordt bedoelt997S is geen gevaarlijke Porker , wel geeft ie erg laat aan wanneer ie aan het eind van zn kunnen is , betekent dat als ie gaat ...gaat ie goed en ben je hem kwijt . Dit ook omdat de P heel hard gereden kan worden hetgeen betekent heel hard onderuit gaat ....![]()
dan klopt het niet, moet 4W zijn
14 nov 2010 15:15