Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Porsche 914 1.8

17 nov 2010 19:12

Vergeet niet een klikhier te doen....... :wink:

Re: Porsche 914 1.8 TE KOOP

17 nov 2010 19:25

M a r c schreef:
brian951 schreef:
Olaf schreef:
Maarten schreef:Gelukkig heb je hem al heel lang (op je naam staan): NOT (sinds 26-10-2010).......

Mss is 'ie net uit de schorsing, Maarten :idea:

Nee dus, als je je auto uit de schorsing haalt blijft de eerste tenaamstelling gewoon gelden, doe dit al jarenlang met mijn 951 dus kan het weten, dit is dus gewoon een broodje aap verhaal van een handelaartje... suc6 knul :mrgreen:

Misschien stond ie eerst wel op naam van zijn vader.... weten wij veel. Is toch ook niet relevant als het een goede auto is? :scratch:

Lijkt mij ook niet, maargoed.....ookal zou ik een handelaar zijn wat maakt het uit? Wij kopen toch ook een auto bij de Porsche dealer?

17 nov 2010 19:50

Pascal schreef:Plaatsen van een artikel
- Gebruik bij voorkeur het voorbeeld zoals onderin dit topic is beschreven.
- Geef een zo uitgebreid mogelijke beschrijving van het artikel dat u te koop aanbiedt.
- Plaats wanneer mogelijk één of meerdere foto's bij de advertentie
- Plaats wanneer van toepassing het onderdeelnummer
- Vermeldt ALTIJD een vraagprijs
- Alleen Porsche gerelateerde advertenties
- Het is niet toegestaan illegale zaken aan te bieden
- Advertenties met alleen links naar andere sites, zijn niet toegestaan en worden verwijderd
- Bedrijven en/of handelaren die onderdelen of auto's willen aanbieden, vragen we om gebruik te maken van PorscheMarkt, Marktplaats, Ebay, Autotrader, Autotrack of andere betaalsites. Niet-particuliere advertenties zijn ongewenst op dit forum.

Informatie over of bieden op een artikel
Informatie over een artikel kan bij de aanbieder via PB of e-mail (indien aangegeven door de aanbieder) verkregen worden. Via deze weg kan eventueel ook een bod worden uitgebracht.

Artikel is verkocht
Als een artikel verkocht is geef dit dan - inclusief de link naar het topic - door aan één van de Porscheforum-moderators of beheerders.
Het onderwerp wordt dan door de moderator of beheerder verwijderd. Zo houden we het forum schoon en wordt de verkoper niet meer onnodig naar het reeds verkochte product gevraagd. Indien de Porsche is verkocht via het Porscheforum, zouden we het wel zo sportief vinden om een kleine vergoeding op de PF rekening te storten. Dit kan, onder andere, via de donatiebutton onder aan deze pagina.

Het Porscheforum-team accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor produkten welke via het Porscheforum worden aangeboden noch is zij partij in geschillen en/of meningsverschillen welke uit advertenties in deze rubrieken voortkomen.

Voorbeeld aanbod:
- Type: Porsche 911 964 Carrera 4
- Bouwjaar: 1991
- Kleur: Robijn Rood
- Interieur: Zwart volleder
- Kilometerstand: 164.000
- Historie: Facturen compleet vanaf 1998
- Bijzonderheden: airco, cup-3 wielen, cupspiegels, cuprohr uitlaat...

<foto> <foto>

17 nov 2010 19:57

r.burgers schreef:..ookal zou ik een handelaar zijn wat maakt het uit?

Door deze opmerking geef je jezelf de schijn tegen :idea:

.. graag aantonen of op n andere manier aangeven dat je geen handelaar bent :arrow: mocht je dat niet lukken, dan graag adverteren op Porschemarkt.nl of 1 van de andere sites, zodat we deze advertentie kunnen vegen :wink:

17 nov 2010 23:04

bully schreef:Mooi gepoetst :wink:

Het was ook wel nodig. :mrgreen:

Afbeelding

18 nov 2010 0:50

Beste heren van het porsche forum.
Dhr R. burgers ken ik persoonlijk. ik kan dus gewoon eerlijkheidhalve zeggen dat het hier om alles behalve een handelaar gaat.
het probleem zit hem echter in de ruimte die de fam tot haar beschikking heeft en zal er dus 1 of meerdere helaas voor de fam.weg moeten ( aangezien een porsche niet buiten hoort te staan !!)

Hoop jullie zo een beetje inzicht te hebben gegeven hoe het in elkaar steekt.
( dhr burgers voelt zich namelijk vrij snel pers. aangevallen en gaat daarom zo reageren...!)

Hoop dat de volgende baas van de auto er goed voor gaat en kan zorgen

veel succes met de verkoop

18 nov 2010 0:55

m.vanderweerd schreef: dhr burgers voelt zich namelijk vrij snel pers. aangevallen en gaat daarom zo reageren...

Dan had het kereltje zich eens moeten voorstellen inplaats van meteen een advertentie dumpen :mrgreen: Me pa en ik en wij zijn kinders :popcorn:

18 nov 2010 0:57

bully schreef:
m.vanderweerd schreef: dhr burgers voelt zich namelijk vrij snel pers. aangevallen en gaat daarom zo reageren...

Dan had het kereltje zich eens moeten voorstellen inplaats van meteen een advertentie dumpen :mrgreen:

Hij kan zich nog steeds voorstellen... ( er blijven nog wel porsche's in de fam)

18 nov 2010 10:46

c'mon guys...give the man a break...gozer probeert gewoon een mooie 914 aan de man/vrouw te brengen...

18 nov 2010 11:23

leuk allemaal.. maar het tenaamstellingsverhaal is nog steeds niet verklaard.. :?

18 nov 2010 12:35

Marc; "is toch niet relevant als het een goede auto is"

Voor mij wel als serieuze formummer!

18 nov 2010 12:44

MvanderWeerd;"aangezien een porsche niet buiten hoort te staan"

Waarom niet?

18 nov 2010 12:51

Nou specifiek de 914 WIL je niet buiten laten staan.

Roest is op de 914 (maar ook op veel andere Porsches van voor 86 uit mijn hoofd) een serieus probleem.

18 nov 2010 13:54

Jay911 schreef:.gozer probeert gewoon een mooie 914 aan de man/vrouw te brengen...

Is idd een leuke 914 :thumleft:

18 nov 2010 21:40

r.burgers schreef:ookal zou ik een handelaar zijn wat maakt het uit? Wij kopen toch ook een auto bij de Porsche dealer?

Maar de Porsche dealer mag hier ook niet adverteren. Ik zeg c'est le ton que fait la musique en dat is bij deze meneer niet echt lekker van start gegaan. :scratch:

18 nov 2010 22:33

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten :mrgreen:

Bijdehante Sherlocks die hier altijd wat te zeiken hebben over advertenties (kennelijk hebben die niets beters te doen, want interesse in het gebodene hebben ze zo-ie-zo niet) moeten lekker iedere adverteerder op Marktplaats gaan e-mailen en daar verder azijn pissen :idea:

18 nov 2010 22:45

+1 :!: :!: :!: :!: :!:

18 nov 2010 22:46

Jeroen914 schreef:Bijdehante Sherlocks

Maar 1 met officieel diploma!

19 nov 2010 0:27

Jeroen914 schreef:Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten :mrgreen:

Bijdehante Sherlocks die hier altijd wat te zeiken hebben over advertenties (kennelijk hebben die niets beters te doen, want interesse in het gebodene hebben ze zo-ie-zo niet) moeten lekker iedere adverteerder op Marktplaats gaan e-mailen en daar verder azijn pissen :idea:

We zien hier de laatste tijd iets te veel hit-and-run advertenties. En dan ga ik lekker Sherlocken ja :mrgreen:

19 nov 2010 0:38

Jeroen914 schreef:Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten :mrgreen:

:thumleft:
Gebeurt dit alleen bij de advertenties Jeroen?
:lol:

19 nov 2010 0:49

911gt2 schreef:Nou specifiek de 914 WIL je niet buiten laten staan.

Roest is op de 914 (maar ook op veel andere Porsches van voor 86 uit mijn hoofd) een serieus probleem.

a) een porsche hoort gewoon weg niet buiten te staan, omdat hij dat hij dat zelf niet zo prettig vindt
b) als je een harde 914 hebt ( wat eigenlijk uniek is) wil je dat niet in 1 wintertje naar de manen helpen, is gewoon weg zonde.

19 nov 2010 0:51

horn schreef:
r.burgers schreef:ookal zou ik een handelaar zijn wat maakt het uit? Wij kopen toch ook een auto bij de Porsche dealer?

Maar de Porsche dealer mag hier ook niet adverteren. Ik zeg c'est le ton que fait la musique en dat is bij deze meneer niet echt lekker van start gegaan. :scratch:

Is inderdaad niet echt lekker van start gegaan nee...
maar om direct met z'n alle zo te reageren is ietwat overdreven, vinden julie zelf oook niet??!!.

kortom laten we het eerder over de mooie auto hebben dan over dit soort zaken.

19 nov 2010 8:45

Als de verkoper nu eens gewoon in de advertentie begon met de waarheid (handelaar ipv jarenlang gekoesterde familie-auto) zou het al een heel ander begin zijn..

19 nov 2010 9:55

Kan natuurlijk ook een erfstuk zijn of was van oom, tante, neef, opa.......dan is het nog steeds een familie-auto.

Feit is wel dat er nog steeds geen verklaring is van de TS.

19 nov 2010 10:44

m.vanderweerd schreef:Is inderdaad niet echt lekker van start gegaan nee...
maar om direct met z'n alle zo te reageren is ietwat overdreven, vinden julie zelf oook niet??!!.

kortom laten we het eerder over de mooie auto hebben dan over dit soort zaken.

Als topicstarter meteen een simpel maar duidelijk berichtje had neergezet was er niets aan de hand.
Als je daarentegen dingen gaat roepen als "handelaar" en "kinders" blijven de Sherlocks zoeken en zuigen!
Gesloten onderwerp