Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 12:37

ehh, duurder :mrgreen:
stijver?
beter?
goed voor cafepraat?

waar zitten de belangrijkste lasnaden dan?
dacht altijd dat de 911 een monocoque was... :|

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 12:45

je bent zelf een monocock :mrgreen: , lees je eerst even in Wolfie...

stijfheid !!minder torderen!! verschil is verbluffend als je ooit in een 964 rs hebt gereden...

schande om zo over onze holy grails te spreken :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 13:01

ik stel alleen maar vragen steffie. over de lasnaden in een 911. en waar die zich dan bevinden...?

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 13:09

was ook maar een geintje ouwe prozacverkoper..

wat ik ervan weet is zeg maar het puntlassen voor de standaard en seamwelding voor de rs.... en waar, ik zou het niet weten, lasklusser kom er maar in :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 13:25

wolf schreef:dacht altijd dat de 911 een monocoque was... :|

:res: :res: :res:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 13:51

die stoelen uit de 964 rs zijn toch gewoon van recaro?kunnen die geen stoelen leveren die er op lijken of de zelfde?


anton964

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 14:27

het frame (dat uit meerdere delen bestaat) van een RS is inderdaad volledig gelast, dus niet op een aantal punten zoals bij een gewone, maar over de volle lengte waar die frame-delen elkaar raken. Daarmee wordt zo'n frame enorm stijf en is er echt sprake van 1-deel. Bij een gewone is dat vanuit comfort en kosten oogpunt niet gedaan. Comfort: door dat er gepuntlast wordt heeft het frame een zeker flexibiliteit bij een gewone.
Kosten: het doorlassen gebeurde met de hand, is een secuur werkje en dus de nodige extra uren werk in.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 14:35

wolf schreef:dacht altijd dat de 911 een monocoque was... :|



Je bedoelt die monocock in je broekje :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 16:02

recaro pole position
Afbeelding

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 16:12

Heel mooi , waar kopen die Robbie Dude :?:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 16:17

Hier lui v.rken! http://cgi.ebay.nl/Recaro-Pole-Position-ABE-Kunstleder-SW-Dinamica-beige-/130364243971

Bonnetje vragen voor burostoel kun je de BTW ook nog terugkrijgen :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 16:27

Thnx Bro Maarten

Bonnetje .....zo kreeg die andere steenverzamelaar probleempjes met Jan de Boef :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 16:57

wel nomex ipv leder gaarne

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 17:06

Eg nie , alleen maar letherboys hiero :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 17:14

gast schreef: ..maar verbetering is er ongetwijfeld..


Tja - iets wat voorheen kon "scharnieren" is nu zo stijf dat het kan "scheuren" :idea:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 17:30

en scheuren met dat ding is nu net de bedoeling :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 17:55

http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cac ... XVCqtVNscw,

dat doorlassen viel dus wel mee...

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 18:04

kijk, hier kan marcie mee verder, mooi die gouden wielen :thumleft:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 18:15

Wat een bak letterlijk en figuurlijk , de C2 zonder airbags is gewoon beter !!!


Wist het wel , heb altijd gelijk .........bijna dan ...

Dank herr Wolf von Darling , kunnen we weer even voort ..

Stuurtje heb ik al :wink:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 18:38

heel goed, stuurt super :thumleft:

moraal van dit verhaal, voor de sterkte, kooi erin bakken dus :thumleft:


gaaf karretje hoor!

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 18:51

amandus schreef:Wat een bak letterlijk en figuurlijk , de C2 zonder airbags is gewoon beter !!!


Wist het wel , heb altijd gelijk .........bijna dan ...

Dank herr Wolf von Darling , kunnen we weer even voort ..

Stuurtje heb ik al :wink:


had je zelf de goegel nog niet aangezet? hoe moet dat toch verder met jou?

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 20:27

Daar heb je een Porsche Forum voor ... :idea: :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 20:51

stugger rolkooi lassen stijverrrr beterr enz enz HAHAHAHAHAAAA voor die paar bochten naar de albert heijn die jullie maken



Afbeelding


sorry hoor ik kon het niet laten :wink:


fijn hoor zo stug rijden :roll: pleuren zo al je nierstenen eruit :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 21:00

Jij wil ook een kooi erin ja?

Vandaar die foto 's met die gave 964 met kooien :mrgreen:

Ook voor over de Veluwe top hoor! De Ah 's liggen hier ook verder uitelkaar :-)

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

01 dec 2010 22:36

Gaat om de illusie Mickey Bro, moet jij weten als geen ander :wink:

@Do , als je nou sportskoelen zou hebben ,.... :mrgreen:
Plaats een reactie