Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
22 aug 2010 14:09
porsche@911 schreef:Showroom en originele staat moet toch wat kunnen beloven ...
precies... en voor een liefhebber/iemand van hier of het 924 forum zal ik niet op een paar euro's kijken... maar het moet wel redelijk zijn...
09 sep 2010 21:09
De vraagprijs is ook nogal hoog, er staan er vele op het net die toch wel wat goedkoper zijn. (minder onderhouden of niet daar spreek ik met niet over uit)
Misschien kan je eens op verkoopsite's proberen?
Ik vind dit een zeer nette auto en heb misschien wel intresse om hem te kopen maar dan moet ik de auto invoeren naar belgië.
zou dit problemen geven?
grtz
04 okt 2010 19:47
Stef944 schreef:De vraagprijs is ook nogal hoog, er staan er vele op het net die toch wel wat goedkoper zijn. (minder onderhouden of niet daar spreek ik met niet over uit)
Misschien kan je eens op verkoopsite's proberen?
Ik vind dit een zeer nette auto en heb misschien wel intresse om hem te kopen maar dan moet ik de auto invoeren naar belgië.
zou dit problemen geven?
grtz
Ik zie je reactie nu pas. Een berichtje is sneller

Importeren naar België lijkt mij geen probleem. Maar zou je even moeten uitzoeken.
10 okt 2010 20:32
de prijs is aangepast zodat misschien iemand anders er nu in kan gaan rijden dit najaar...
03 nov 2010 0:38
Ik wil graag wat meer info over je auto,
MVG Kevin
03 nov 2010 0:45
Wellicht een PB-tje naar de TS ?
25 nov 2010 22:56
Erg vervelend dat je deze zo snel weg moet doen.
Het is niet handig zo'n auto te verkopen als je haast hebt.
Beter plan is stallen, tenzij je het geld nodig hebt voor de overstap dan kan het niet.
Succes met de verkoop.
Gr. Leander
30 nov 2010 1:07
leander schreef:Erg vervelend dat je deze zo snel weg moet doen.
Het is niet handig zo'n auto te verkopen als je haast hebt.
Beter plan is stallen, tenzij je het geld nodig hebt voor de overstap dan kan het niet.
Succes met de verkoop.
Gr. Leander
Hallo Leander,
de auto hoeft niet weg en heb ik al een paar jaar... je kijkt niet helemaal goed.
Groeten,
M.
30 nov 2010 1:11
31-12-2007 om precies te zijn.
30 nov 2010 1:27
Erick schreef:31-12-2007 om precies te zijn.

ja, en ik wil de auto graag op 31-12-2010 verkopen... lijkt mij wel ludiek!
04 dec 2010 0:48
ik kan mijn bod verhogen
Heb je overigens destijds het interieur aangepast? Vanwege je foto in je album en de foto bij de advertentie.
05 dec 2010 13:33
Master Ken schreef:ik kan mijn bod verhogen
Heb je overigens destijds het interieur aangepast? Vanwege je foto in je album en de foto bij de advertentie.
Doe je nieuwe bod maar op PB...

Ik heb zin in een andere auto dus zal ieder bod serieus overwegen...
Ja, het Pascha interieur was kapot. Er zaten scheuren in toen ik de auto kocht. Ik heb toen een nieuw interieur gezocht dat wel uit de tijd van de auto kwam. Dat is de krijtstreep geworden die er nu inzit.
24 jan 2011 14:37
de auto is twee weken geleden opnieuw getaxeerd (in verband met overstap naar andere verzekeraar)... de huidige vastgestelde taxatiewaarde is 8000 euro. Het nieuwe rapport is dus ook aanwezig nu...
14 maart 2011 14:58
gegevens op pagina 1 bijgewerkt (taxatie, APK, km's)... over de prijs valt te praten bij serieuze interesse...
14 maart 2011 21:53
Als ik een tip mag geven, heb de auto gezien afgelopen december. Maar zou de taxatie niet vermelden. Daardoor is de verwachting naar mijn mening te hoog.
15 maart 2011 1:13
Master Ken schreef:Als ik een tip mag geven, heb de auto gezien afgelopen december. Maar zou de taxatie niet vermelden. Daardoor is de verwachting naar mijn mening te hoog.
Sorry, maar je suggereert dat de taxateur zijn werk niet goed heeft gedaan? Net als de vorige taxateur (die gestopt is mijn zijn werk vanwege pensioen) vertelde hij dat hij zelden een 924 aantreft in deze staat...
Daarbij... ik vraag de taxatiewaarde niet... dus bedankt voor deze anti reclame... heel sympathiek!
15 maart 2011 8:33
wat is "waarde" van taxatiewaarde @ 8000 euro als je er zelf 3900 voor vraagt. Enige resultaat is dat je verzekeringspremie hoger is.....
15 maart 2011 10:04
VonG schreef: (die gestopt is mijn zijn werk vanwege pensioen)
Gratama

.. zat MI altijd wat aan de hoge kant met z'n taxaties - en zo ook de man die het van hem overgenomen heeft.
MI zou 70 a 80 % van de taxatiewaarde voor de (mogelijke) verkoopprijs moeten staan en denk inderdaad dat je verkoop (of taxatie) ontkracht wordt als die verhouding er niet is.
In ieder geval succes met de verkoop

er zijn nog zeker wel 924 liefhebbers op deze wereld
15 maart 2011 10:11
Vraagprijs is prima, de taxatiewaarde niet.
26 maart 2011 23:07
de auto begint een beetje in de weg te staan... lees: er is geen plek nu voor een andere hobby auto... voor een redelijk bod mag de auto weg...
12 apr 2011 21:37
vandaag heb ik de auto verkocht aan een nieuw forumlid hier... dus de auto blijft in beeld hier. Voor nu denk ik dat ik de komende paar jaar een ander merk ga rijden als hobby/tweede auto... maar ik blijf hier wel rond hangen en weet zeker dat er nog een P gaat komen in de toekomst...
12 apr 2011 21:41
VonG schreef:vandaag heb ik de auto verkocht aan een nieuw forumlid hier....
Alvast bedankt voor de donatie
... en gefeli! met de verkoop