Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
06 dec 2010 8:27
@ bassen - geniet van je zoektocht! echter, cupspiegels waren standaard vanaf MY 1991 en cup1 velgen waren optie vanaf MY91. De auto's met dubbele airbags hebben (uiteraard) een ander dashboard, maar ook op andere plaatsen dan de airbag. Updaten van spiegels en velgen is een kleine moeite. Zoals gezegd is het niet gezegd dat na 20 jaar die airbags nog iets doen. De keus in echt goede 964's in je voorkeurskleur (binnen en buiten) met een kloppende historie is - in mijn ogen! - niet zo groot dat ik een goede zonder airbags zou laten staan omdat ik cup spiegels en - velgen zou willen. wellicht iets om over na te denken... succes!
06 dec 2010 9:36
Klopt helemaal wat je stelt , ik heb deze gevonden met zoveel mogelijk emotie
Volgens mij krijg jij ook 964 aspiraties
06 dec 2010 10:26
Nog niet ....
06 dec 2010 11:55

weer een mooie discussie..
06 dec 2010 11:57
Zover gaat het vast nooit komen, maar voor het geval dat.. wat voor spuitje denk je aan?
06 dec 2010 12:07
Ziet er goed uit!
06 dec 2010 13:17
Bassen schreef:$TEEF schreef:Zou een mooie 3.2 kopen, nog veel puurder!
Veel plezier met de zoektocht !
Nu weet ik wat een 3.2 is en hoe het rijd

Toch zal ik nu gaan voor een 964, de bumpers van dit model en de cup velgen en spiegels spreken mij meer aan (spiegels en velgen had ik ook al op de 3.2 zitten)
en dat mag dus niet he...
gewoon een met g50 kopen !
06 dec 2010 16:34
In het geel dan wel mag ik hopen ,
Overigens een mooie gele bij TJ voor de topic starter dan wel uiteraard
06 dec 2010 17:23
dreamer schreef:Wat dacht je van
deze?
Ken de site, welke auto bedoel je specifiek?
06 dec 2010 18:01
Ik heb die blauwe 964 bij Wolbert onlangs gezien, ziet er prima uit, wat krassen links onder de achterbumper en de wang van de bestuurdersstoel is wat afgesleten. Maar is verder wel goed denk ik, Wolbert verkoopt geen troep.
Hans
06 dec 2010 18:17
Ziet er zeker goed uit, zal ze eens bellen of mailen voor extra info
06 dec 2010 19:35
Prachtige auto! Ben benieuwd wat je er van gaat vinden!
06 dec 2010 20:36
Nog een vraag, hoe staan jullie tegen over een 964 met meer als 200k op de teller?
06 dec 2010 20:38
hangt van de prijs af. je kan er toch op rekenen dat binnen redelijke termijn er wat aan zit te komen (niet altijd, maar in de regel kan je er maar beter rekening mee houden). beetje revisie loopt snel in de papieren (10K). You do the math.
06 dec 2010 20:42
Bassen schreef:Nog een vraag, hoe staan jullie tegen over een 964 met meer als 200k op de teller?
Hoe sta je er zelf tegenover?......
06 dec 2010 20:47
Het zou mijn keuze wel beïnvloeden, echter vind ik een goede onderhoud historie belangrijker. Naast bijvoorbeeld 250k op de teller zal het interieur daar ook onder geleden hebben ten opzichte van eentje met 150k, vraag is of die ook afweegt tegen de aankoopprijs.
Moeilijk moeilijk moeilijk
06 dec 2010 20:55
klik......
klik.....
klik.....gereviseerd, als alles klopt kan je er weer jaren tegen.
06 dec 2010 21:03
Laatste spreekt me zeker aan, zie daar een nota van MH automobielen, dit is de specialist waar ik alles mee regel en waar mijn 3.2 altijd in onderhoud is geweest. Bedankt bully, kan weer even mails versturen met vragen lijstjes, iemand die nog vragen weet welke ik niet moet vergeten te vragen?
06 dec 2010 21:12
vind bij die laatste wel raar:
Bijzonder mooie Porsche 911 type 964 Marine blauw metallic , sinds de revisie hebben de auto en de motor slechts 20000 km gereden. De reden van verkoop is dat de klant er te weinig mee rijdt.
.
De auto is door Koen Exclusief Porsche Specialist in Heeteren, ca 1 jaar geleden gereviseerd
06 dec 2010 21:19
Toen ik het had over de laatste was het wat nu de tweede is. Ik denk trouwens dat het een typo is en dat het 2000 moet zijn.
06 dec 2010 21:23
2e ziet er netjes uit - zou 16.900 bieden
06 dec 2010 21:24
Ik heb zelf een 964 met meer dan 200.000 Km op de klok. Naast het door jezelf al genoemde onderhoud/revisie is denk ik de carrosserie een 2e punt waar je goed naar moet vragen/kijken. Bekende plekken zijn rond de voorruit en achterruit rubbers.
Denk er wel aan dat een 964 met +200.000 Km gemiddeld 10.000 per jaar heeft gereden. Ik zou eerder nog beter gaan kijken als ik er een tref met minder dan 150.000 op de klok. Stilstand is achteruitgang
Laatst bijgewerkt door
WillemB op 06 dec 2010 21:30, in totaal 1 keer bewerkt.
06 dec 2010 21:26
964 van jaartal 2000 ?
20.000 per jaar is inderdaad 200.000 km maar vind je er 1 van 2000 ?

Willem leg eens uit
Laatst bijgewerkt door
Richard op 06 dec 2010 21:28, in totaal 1 keer bewerkt.
06 dec 2010 21:28
Helemaal gelijk, auto welke ik vandaag had bekeken had bij de voorruit een lelijke plek, roestplekjes bij het linker achterspatbord en zat onder de swirls in combinatie met een "momenteel" niet lopen de motor en een vraagprijs van 22500 kon ik deze snel negeren.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.