Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Business-draadje: goed idee of niet?

Ja, leuk!
38
55%
Mwah, zal het zelf niet gebruiken
11
16%
Nee
20
29%

Totaal aantal stemmen : 69

Re: Business-draadje?

16 dec 2010 12:18

Wat is de Rotterdampas :scratch:

16 dec 2010 12:19

barolo schreef:Kunnen jullie niet rekenen werkt gemiddeld 6 - 7 uur per dag voor 11 euro schoon per uur. .

ik kan wel rekenen
6 uur per dag x 5 dagen (of werkt ze zaterdag ook ? ) =30 x 4 weken = 120
dat maakt 120 x € 11,00 = € 1320,00 dus :cheers: ze komt boven de €3000,00 per maand , ik ken mensen die minder hebben , wake up

16 dec 2010 12:20

ow,ze krijgt de allimentatie van de overheid ,sorry wist niet dat dat ook al kon

wellicht genaaid door de overheid :mrgreen: zoals wij ieder ;)

16 dec 2010 12:33

barolo schreef:Dan heb ik het nog niet over het bijbeunen.

Tijd voor een recherche klusje...

16 dec 2010 12:41

barolo schreef:Kinderallimentatie 100 per kind = 300.

.. vergeet niet de 50% van wat haar Ex. over dat bedrag terug krijgt van de fiscus :idea:

Richard schreef: ze komt boven de €3000,00 per maand , ik ken mensen die minder hebben , wake up

Misdadig zelfs .. ken (complete) gezinnen die het met (veel) minder moeten doen ...

16 dec 2010 12:42

Als de bedragen allemaal kloppen is het een schande!!!

16 dec 2010 12:54

De bedragen kloppen echt. Ze werkt nu bij mij op de zaterdag, want ze krijgt nu een opleiding in beveiliging.....

16 dec 2010 12:58

... als ze slaagt en 'n baan krijgt gaat ze toch al snel 425 Euro minder per maand "verdienen" :idea:

16 dec 2010 13:00

Barolo, met zo'n inkomen mag je ze best eens bij mij langs sturen voor een nieuwe TV of audio installatie. Of als je haar extra wilt belonen voor dat harde werk van haar mag je ook een nieuwe wasmachine of koelkast bij me komen kopen :wink:

16 dec 2010 13:01

Olaf schreef:... als ze slaagt en 'n baan krijgt gaat ze toch al snel 425 Euro minder per maand "verdienen" :idea:

+ minder tijd om schoon te maken, zal dus nog wel verder terugzakken... Werken is echt armoede :scratch:

16 dec 2010 13:15

barolo schreef:De bedragen kloppen echt. Ze werkt nu bij mij op de zaterdag, want ze krijgt nu een opleiding in beveiliging.....

dus slim is ze niet ,want nu verdient ze meer :cheers:

16 dec 2010 13:26

Mijn schoonmaakster is een jaar of 60, heeft overgewicht en ook geen lollie :cry:

16 dec 2010 13:30

Richard schreef:
barolo schreef:De bedragen kloppen echt. Ze werkt nu bij mij op de zaterdag, want ze krijgt nu een opleiding in beveiliging.....

Kan samenhangen met uitkering. Je moet wel moeite doen om een baan te krijgen wil je je uitkering behouden. Toch? En het is maar een opleiding, nog geen baan... :idea:

16 dec 2010 13:37

Mijn schoonmaakster is duurder :( (30 euro voor 2,5 uur)

16 dec 2010 13:54

Kan je nagaan wat zij per maand bijschrijft... :wink:

On topic: Ooit eens iemand horen zeggen wat ze bij de WC bij een Shellstation per dag omzetten.(werd doorgegeven bij een telefoongesprek) Neem van mij aan dat dat ook zeer goede business is :!:

16 dec 2010 14:01

Vandaag wordt er in mijn toilet ook goed omgezet!

16 dec 2010 14:16

Richard schreef:

Ze is heel errug slim, want ze doet dit al 20 jaar. Iedere keer probeert het UWV haar weer aan het werk te krijgen, maar tot nu toe is het niet gelukt. Als ze de opleiding niet doet, wordt haar vette uitkering ingehouden. Ieder jaar gaat ze een maand naar Suriname op vakantie.

16 dec 2010 14:19

ze ziet er ook nog eens niet zo uit :(

16 dec 2010 15:09

barolo schreef:Ze is heel errug slim, want ze doet dit al 20 jaar.

Ik vind er niks slims aan ... 't is MI gewoon 'n uitvreter :idea:

16 dec 2010 16:05

Slim is 3000 per maand beuren voor een paar uurtjes per dag.

16 dec 2010 16:18

Crimineel als het 'verdient' wordt middels oplichting :roll:

16 dec 2010 16:28

dit is toch gewoon ordinaire bijstandsfraude (waarbij ik me bij Olaf zijn opmerking aansluit)? Maar goed, laten we on topic blijven.. :wink:

16 dec 2010 17:49

Wat is het toch vreemd dat de regering het financiele plaatje niet rond krijgt :scratch:

Zou haar voorgoed op vakantie naar Suriname sturen, zonder uitkering natuurlijk!

16 dec 2010 18:00

Kinderallimentatie 100 per kind = 300. Dat wordt niet door de overheid betaald, maar wel geregeld.

Mijn Ex kreeg niets van de alimentatie in handen.... :shock: Dat hield de soos in van de uitkering, dat wij onderling een afspaak hadden is een ander iets :lol:

Kweet niet of dat veranderd is :roll: speelde eind jaren 80 , gelukkig hertrouwde ze snel :ba:

17 dec 2010 20:42

Olaf schreef:
barolo schreef:Kinderallimentatie 100 per kind = 300.

.. vergeet niet de 50% van wat haar Ex. over dat bedrag terug krijgt van de fiscus :idea:

Kinderalimentatie is niet aftrekbaar, alleen partneralimentatie. Je kunt hooguit een forfaitaire aftrek krijgen voor kosten voor levensonderhoud, maar dat is bij lange na geen 50%

Maarre,... als ze allees netjes opgeeft en doorgeeft aan de instanties dan is het geen bijstandsfraude...
Plaats een reactie