22 dec 2010 14:59
22 dec 2010 15:00
MS964 schreef:@ppp: Ik ben hier sinds 2004, dat is dan daarvoor geweest. Kan ik me nl niet herinneren.
22 dec 2010 15:03
Jeroen914 schreef:Als je vind dat dat allemaal wel moet kunnen, zeg je het maar, dan kom ik vanavond gezellig nog effe bij je langs
22 dec 2010 15:04
Bassen schreef:Er zijn fora´s welke werken met een ban topic, hier bij worden tijdelijke ban´s doorgegeven van een week(soort waarschuwing) maar ook die van 2 maanden(laatste waarschuwing) tot slot is er een definitieve ban. Er word vaak bij vermeld wat de reden was, dit hoeft niet meer te zijn als `negatieve uitlatingen naar mod via pm` als dit goed word mede gedeeld zullen er minder snel discussies komen over het wel of niet terecht zijn van een Ban.
22 dec 2010 15:10
Jeroen914 schreef:De meesten schijnen te vergeten dat ze hier bij de forum eigenaar op visite zijn...
Als je dan binnen komt, je voeten niet veegt, met je poten op tafel gaat zitten, de koekjes trommel leeg vreet, met de afstand bediening van de tv gaat zitten spelen en de drankvoorraad op zuipt om vervolgens over de bank heen te kotsen heb je dus idd kans dat je gevraagd wordt naar huis te gaan en de kans dat je nog een keer wordt uit genodigd is niet zo heel er groot
Als je vind dat dat allemaal wel moet kunnen, zeg je het maar, dan kom ik vanavond gezellig nog effe bij je langs
22 dec 2010 15:12
22 dec 2010 15:13
22 dec 2010 15:15
Jeroen914 schreef:De meesten schijnen te vergeten dat ze hier bij de forum eigenaar op visite zijn...
Als je dan binnen komt, je voeten niet veegt, met je poten op tafel gaat zitten, de koekjes trommel leeg vreet, met de afstand bediening van de tv gaat zitten spelen en de drankvoorraad op zuipt om vervolgens over de bank heen te kotsen heb je dus idd kans dat je gevraagd wordt naar huis te gaan en de kans dat je nog een keer wordt uit genodigd is niet zo heel er groot
Als je vind dat dat allemaal wel moet kunnen, zeg je het maar, dan kom ik vanavond gezellig nog effe bij je langs
22 dec 2010 15:18
Jeroen914 schreef:Als je vind dat dat allemaal wel moet kunnen, zeg je het maar, dan kom ik vanavond gezellig nog effe bij je langs
22 dec 2010 15:19
22 dec 2010 15:23
arjan schreef:Jeroen914 schreef:De meesten schijnen te vergeten dat ze hier bij de forum eigenaar op visite zijn...
Vindt alles prima als je maar met je poten van mijn afstandsbediening afblijft![]()
22 dec 2010 15:26
John schreef:mijn idee wees een vent en accepteer nu is iets.....als ik een boete voor te hard rijden krijg betaal ik hem...en ga niet zitten janken en er tegen in (mits bewijs dat ie onrechtmatig is) gaan...
22 dec 2010 15:26
22 dec 2010 15:38
John schreef:mijn idee wees een vent en accepteer nu is iets.....als ik een boete voor te hard rijden krijg betaal ik hem...en ga niet zitten janken en er tegen in (mits bewijs dat ie onrechtmatig is) gaan...
22 dec 2010 15:47
John schreef:
1. Waarschuwingen via mail-pb of life
2. overleg binnen het mod. team
3. tijdelijke ban
4. nog geen effect na overleg definitieve ban
22 dec 2010 15:48
22 dec 2010 15:59
22 dec 2010 16:04
Jos Targa schreef:Ik had , zeker als ik mijzelf onjuist bejegend voel, al dan niet terecht, allang gezegt krijg allen de kl.... maar, er is meer op de wereld dan een Porsche Forum
Erick schreef:Schelden is uit de boze, maar dat geldt ook voor Mods.
Ik heb van een Moderator vorig jaar een PB gehad welke me tot op het bot heeft geraakt.
Staat op de harde schijf en lijkt onuitwisbaar.
Ik heb me voorgenomen om niet meer op hem te reageren. ( Lukt niet altijd)
Natuurlijk zijn we hier allemaal te "gast" maar de houding van de gastheren is ook niet altijd de juiste.
22 dec 2010 16:13
22 dec 2010 16:18
22 dec 2010 16:19
22 dec 2010 16:29
22 dec 2010 16:31
sandelow schreef:Zolang de FIFA mafia er maar niets mee te maken heeft, die vertrouw ik voor geen cent
22 dec 2010 16:32
22 dec 2010 16:39