Ziezo, vitrinekastjes toegekomen, rails toegekomen, uren bezig geweest met ze allen in elkaar te pielen, en ze hangen:

Van boven naar onder:
Bovenste is een volledige set, loc inclusief. Toen begon het me te dagen dat ook Marklin overgestapt was naar plastieken prullen ipv de metalen wagons die hen groot gemaakt hadden, maar kom, er stond "Porsche op en ja...
Die eronder is dan een set wagons zonder loc. Net zoals die erboven neigen ze ook wel naar die "beestenwagons waar ze een ander stempeltje op drukken en klaar", maar deze zagen er dan toch al wat moderner uit, vandaar toch ook maar gekocht, ook al is het hier ook wel héél duidelijk van "ander stempeltje en klaar". Het plastiek begon me nog harder tegen te steken. Wegens gebrek aan Porsche locomotieven wordt deze getrokken door een Duitse rangeerloc, één van mij toen ik nog kind was, ttz. jonger dan nu.
Die eronder, tja, een complete set, loc met autotransportwagons, en ja, de collectie MOEST compleet zijn, dus ja dan toch maar gekocht. Nog plastiekeriger (speciaal woord uitgevonden om de plastiekerigheid te kunnen benadrukken), daarbovenop stonden er ook nog eens 24 Cayenne's op. Ik heb ze er nu niet opgezet (het oog wil ook wat)

en moest er iemand goedkoop aan 1/87 Herpa's oid. geraken in 911-vorm, hou ik me aanbevolen.
De onderste set is dan de set waar de 45051 nog in mankeert. 8 wagons met als thema "70 jaar Porsche". Hier ook geen loc voorhanden dus een Belgische diesel (ook van toen ik nog klein was) vervult hier de dienst.
Er is gedacht aan de toekomst dus er is nog plaats voor coole Porschewagons moesten die er ooit nog komen
De Amerikaantjes ook maar eens op foto gezet.
De Santa-Fé of de Rio Grande was ik gek van als kind, nooit gekregen, dus ja, dat wreekt hem hé?