26 dec 2010 14:30
Jeroen914 schreef:waar heb je het bekleden laten doen?
26 dec 2010 16:58
26 dec 2010 18:31
26 dec 2010 23:56
27 dec 2010 10:00
27 dec 2010 10:21
27 dec 2010 10:42
roondejong schreef:Goede keuze deze Speedster stoelen! Maak je er nog een a la origineel klapframe onder zodat je evt. nog wat achterin parkeren? .... sorry, onzinnig natuurlijk in een racer.
@ Steef: krijg je al weer zin?
27 dec 2010 11:09
27 dec 2010 11:16
Pascal schreef:Klapframe vooralsnog niet... Maar wie weet als ik het na een half jaar toch wel handig vind
27 dec 2010 11:34
27 dec 2010 12:01
27 dec 2010 15:07
Pascal schreef:En wederom is de 356 weer wat stappen verder.... (en nee, niet omdat ik het heb gedaan)
Ondertussen wordt er een gescheiden remsysteem aangebracht. Originaliteit oke, maar veiligheid is ook wat waard
27 dec 2010 15:37
roondejong schreef:Vraagje: ik moet binnenkort de stalen Speedster van een vriend technisch gaan opbouwen maar vraag me af of je een Kever dubbelkrings HRC hebt gebruikt of een 944 HRC. Gebruik je twee enkele remvloeistofpotjes of de Kever combi?
27 dec 2010 21:14
27 dec 2010 22:22
28 dec 2010 0:15
28 dec 2010 9:32
roondejong schreef:Zie het nu na vergroting: een 19 mm waarschijnlijk van een 1302 met een kever rempotje dus.
28 dec 2010 10:08
ppp 356 schreef:Eigenlijk zonde om de remmen van een 356 te gaan (upgraden) met VW onderdelen, wetende dat goed onderhouden trommels ook zeer goed remmen. Je kan nog altijd de trommels van de Carrera monteren, wat trouwens ook af fabriek kon , maar zeer zelden gebeurde, dit omdat er helemaal niets mis was met de originele remmen.
28 dec 2010 10:33
28 dec 2010 12:23
ppp 356 schreef:Een beetje spanning in het leven mag toch![]()
28 dec 2010 19:53
28 dec 2010 20:02
28 dec 2010 23:18
28 dec 2010 23:20
28 dec 2010 23:47