Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

19 dec 2010 22:33

ja. je kunt niet voorzichtig genoeg zijn als je naar de appie rijdt.

eh horn, je kop mag er weer af hoor.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

19 dec 2010 22:35

ik denk niet dat een set van een gt2 past in een 964,
lukt het wel heb je wel weer airbags :lol: ( in de stoel)

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

19 dec 2010 22:51

wolf schreef:eh horn, je kop mag er weer af hoor.

oke, dan maar jouw geevolueerde neefje erop.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

20 dec 2010 0:03

8 pagina's gekleuter, zero progress...
:cry:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

21 dec 2010 3:07

Er zijn mensen die langer over een project doen Jeroen... :mrgreen: :lol:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

21 dec 2010 5:50

maar daar worden niet eindeloos pagina's over volg gekleuterd :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 16:12

nou kom er maar in met al die aanpassingen / goeie voornemens :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 16:28

Aan het orienteren naar de Sparco F300 , offerte opgevraagd enne schok me het apezuur of de prijs van de rail , deze nodig om van voor naar achteren te schuiven .

Bedankt voor uw aanvraag
De Sparco is leverbaar in F300-R 349,00 en in F300 Sport 339,00 per stuk
Onderbevestigingsframe is 69,00 per stuk Wiechers
Onderbevestigingsframe is 82,00 per stuk Sparco/OMP
Een geleder om de stoel naar voren en naar achteren te “schuiven” is 398,00 per stuk.
Zelfmontage, mits technisch inzicht en linker en rechter hand is prima te doen.


oops, bietje boven de begroting ....

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 16:34

heel goed, beetje rare prijs, maar die rails heb je zeker wel nodig...kan ook wel voor iets minder hoor, lijkt me...

Harry V van raceforfun had laatst nog twee mooie kuipen staan, helemaal compleet, bel m maar eens, zit bij jou in de achtertuin in aalsmeer :mrgreen:









welke begroting trouwens :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 16:50

deze bedoel je toch?
Afbeelding

waarom gebruik je niet gewoon de rails van je originele stoelen?
of kijk even op http://www.autosportcompany.nl en dan bij 'stoelframes'

oh ja... stoeltjes altijd eerst even gaan 'proef zitten' en niet zomaar van het internet bestellen :idea:
dat het er leuk uit ziet wil niet zeggen dat het (voor jou) ook goed/lekker zit

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 16:56

Deze inderdaad , onderstel van de huidige stoelen ....moet ik daarvoor lassen ?

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 17:01

Volgens mij zit er een soort flens op dus het lijkt mij dat je het moet kunnen oplossen met boren en bouten.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 17:08

amandus schreef:Deze inderdaad , onderstel van de huidige stoelen ....moet ik daarvoor lassen ?

in principe kan je de zijsteunen van de stoel op de bestaande rails monteren, op de zelfde manier als je standaard stoelen op de railsen zitten
ligt een beetje aan de breedte van de stoelen/steunen, maar een evt. aanpassing is redelijk eenvoudig...
kan met lassen of bouten/moeren (neem wel stevige, niet die troep van de Gamma)

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 18:15

Wat vraag je per uur ..


thnx Jeroen :!:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 18:48

meeste origineel geleverde geleiderrailsen moetje ook aanpassen zitten meestal veel te hoog kan meestal zomaar 3 a 4 cm vanaf, zitten zowat in het plafond


want er zitten maar 3 stelgaatjes op waar je geen bips aan hebt :!:


kijk ook nog effe op ebay.de maby slingert er daar nog ergens een interessant setje rond , daar kunje dan lkkr mee prutsen !


ik ben reuze benieuwd alsdie af is amandus :?:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 20:28

ik zou trouwens niet de zij-bevestigingen nemen zoals op het plaatje hierboven
die hebben nl. geen verstel mogelijkheid (hoogte/kanteling)

je kan beter iets als deze nemen:
Afbeelding

kwa hoogte hoef je je denk ik niet zo snel zorgen te maken
de zitting van dit soort stoeltjes is veel lager dan een standaard stoel en bovendien zijn evt. aanpassingen die je moet maken maar een paar mm hoog

hier een plaatje van de aanpassing (ik had alleen de bestuurderskant op een slee)
Afbeelding

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 20:34

Dus de zwarte platen monteer je op het bestaande onderstel als ik het goed begrijp .. :?:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 20:42

de zij-bevestigingen van de stoel monteer je op de rails/slee
omdat de nieuwe stoelen waarschijnlijk smaller zijn, waardoor de rails/slee niet meer op de originele steunen in de auto passen, moet je nog iets fabrieken dat het weer wel past
(de dwarsverbinding in het plaatje hierboven)

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 20:48

Ok Jeroen , ik denk dat het clear is ....

Kga Beek racing een mail sturen ...benieuwd waar zij mee komen ..

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 21:30

die komen met een dikke prijs :mrgreen:

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 21:45

Misschien dat deze firma wat voor je heeft? http://www.hahn-gfk.de/index.html

Afbeelding

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 21:58

Je kunt ook bij Dutch Power Trading kijken, hebben ook de nodige stoelen en frames
ook de Sparco en is de 349 daar de standaard prijs.
http://www.remola.nl heeft nog een mooie momo in de aanbieding
Afbeelding
Remola is een ok adres voor spullen, inbouwen zou ik daar niet snel laten doen.

Maar zoals Jeroen al zegt, zitten is weten.

Waarom wil je een slide?
Ben jij diegene die 99% van de tijd rijdt? Waarom dan geen side mounts nemen en die direct op de carrosserie bevestigen.
Zit je maximaal laag en bij een crash is waarschijnlijk de slide je zwakste punt. Met de side mounts heb je maximale sterkte en stijfheid.
Heb je nog een beetje gemiddelde lengte dan kunnen anderen er ook nog in rijden.
Met mijn 1.93 kunnen mensen van +- 1.75 in mijn auto rijden.

persoonlijke mening: De R is een beetje opzichtig tenzij je overal rode accenten gaat aanbrengen.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door DeniS2 op 03 jan 2011 22:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 22:01

Had je dit stuk al eens gelezen van de groene rs look :?:

http://porsche-scene.nl/?editieID=20

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 22:23

nog een specifieke reden waarom je de Sparco F300 stoeltjes hebt uitgekozen?

Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)

03 jan 2011 22:37

Vind de Sparco mooi en betaalbaar , niet zoals Denis ook al schreef de rode ....

Ook belangrijk het gewicht , scheelt toch gezamelijk weer zon 25 kiloos , dan hoop ik dat ik op 1270 uit ga komen .

Leuke stukkie van de Green Baret RS , wel een beetje kort

Krijg overigens nog een zware klus komende maanden , lijmresten en verf verwijderen , zie daar behoorlijk tegen op maar het moet , ga mn 964 niet stofferen maar mat zwart van binnen spuiten of verfen ...
Plaats een reactie