Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
16 dec 2010 1:30
dat je de platen zo kan laten maken ben ik met je eens, maar weet je hoe dat staat op een 944.....
als een vlag op een strontschuit
dat ziet er nou echt niet uit, sorry voor de mannen die dat mooi vinden maar ik nie..
16 dec 2010 1:32
Richard schreef:porsche356sc schreef:
morgen platen erop en even de weg op, kijken hoe het rijd
Har,zijn dat dan gewoon weer de originele platen ?
k bedoelde groene platen, de originele moeten waarschijnlijk ingeleverd worden om de huidige platen te kunnen krijgen
16 dec 2010 16:18
is het onderstel nog een beetje goed of hoe zit dat ?
16 dec 2010 18:21
$TEEF schreef:is het onderstel nog een beetje goed of hoe zit dat ?

is geen basic $teef, dus standaard dempers en veren, de grijze parel komt er beter bij te staan
17 dec 2010 10:20
haha, Fijne vakantie!
17 dec 2010 19:09
vandaag de weg op geweest met 'roosje' (van doornroosje), nog wat kleine dingen die moeten gebeuren maar wat rijd dat maagdelijk, heerlijk gewoon
17 dec 2010 20:45
Lekker Har, ga m binnenkort bekijken hopelijk! Prachtige auto!
19 dec 2010 13:00
Werkelijk prachtige auto. Perfecte kleuren, buiten en binnen. Zo te zien geheel origineel. Ik zou, indien dat aan de orde was, maar ik ben nu voorzien, er echt wel meer voor over hebben dan de 8 a 9 k die hier genoemd worden. Echt iets voor een liefhebber/verzamelaar!
Ik hoop dat ie in goede handen komt.
03 jan 2011 21:42
de wagen heeft sinds vandaag een nieuwe eigenaar/liefhebber, ze komt in goede handen.
03 jan 2011 22:43
Goed gedaan Harry
03 jan 2011 23:09
Is de auto naar een forumlid gegaan?
04 jan 2011 12:42
ben ik toch benieuwd of ik er ver naast zat
04 jan 2011 13:39
Snel voor elkaar Harry.
04 jan 2011 23:11
Bassen schreef:Is de auto naar een forumlid gegaan?
jep
04 jan 2011 23:24
Goed te horen
05 jan 2011 1:00
Een auto die meer dan 10 jaar stil heeft gestaan, daar kan je niet zonder problemen mee gaan rijden. Ik hoop dat de koper zich dat wel realiseert.
05 jan 2011 9:34
barolo schreef:Een auto die meer dan 10 jaar stil heeft gestaan, daar kan je niet zonder problemen mee gaan rijden. Ik hoop dat de koper zich dat wel realiseert.
neem maar van mij aan ,Harry kennende ,
dat de auto nu het nodige onderhoud heeft gehad.
en dat de nieuwe eigenaar er nu probleemloos mee kan gaan rijden.
05 jan 2011 19:14
+1, dat zit wel goed bij Harry en mocht er nog een probleempje komen komt dit wel goed............
05 jan 2011 19:37
1: Motor verkleving, een schade die niet te verhelpen is, kan je alleen maar zien als de motor uit elkaar ligt, de motor loopt wel maar kun je op termijn grote mankementen verwachten.
2: Uitdroging van alle rubbers, dus ook subframerubbers, ashoezen, banden, leer en stiknaden die verteerd zijn en op termijn loslaten.
3: Vet, alle delen waar vet inzit zoals steek assen, cardan-stuurdelen, fusee kogels enz zal moeten worden vervangen.
4: Roest, je moet er van uit gaan dat de wagen binnen heeft gestaan, maar toch heb je te maken met vocht. Als je de foto bekijkt met de geopende motorklep, dan zie je rechts dij de linker schrokbreker een witte plek. Dat is roest, wat betekent, dat je dit ook op plekken kunt verwachten die je niet kunt zien, uitgedroogd tectyl waardoor er vocht onder kan komen en behoorlijk kan gaan rotten wat je dus niet ziet.
5: Bedrading elektronica, uitgedroogde bedrading vertoont kleine barstjes die kortsluiting kunnen veroorzaken, oxidatie in je elektronica is ook een veel voorkomend probleem bij wagens die lange tijd stil hebben gestaan.
Dit wil niet zeggen dat dit aan de orde is, maar wat je kan verwachten bij een wagen die 13 jaar heeft stilgestaan.
05 jan 2011 21:43
Nu weet ik wie de nieuwe eigenaar is, zal dit hier niet posten aangezien de hij zelf ook actief lid hier is. Maar ik ga er vanuit dat hij kennis genoeg heeft om al deze problemen te hebben voorzien voor de aankoop
05 jan 2011 22:46
ik zou de wagen niet meer willen hebben als ik dit zo lees......
gelukkig weet ik beter, en de nieuwe eigenaar ook
en die roest op de schokbreker zijn verpulverde baadjes, kijk verder ook eens naar de kleur van de injectierail en andere zaken, die zijn nog keurig goud/geel, zelfs de plaat bij het gasklephuis, dit is uiterst zeldzaam en een teken van een wagen die op de juiste manier onder goede omstandigheden is weg gezet.
05 jan 2011 22:48
en dan vergeet je de schokdempers nog! die zullen nu mischien nog prima werken, maar over een een paar honderd kilometer gaan ze zeker lekken.
06 jan 2011 0:48
super geregeld
06 jan 2011 0:52
Do schreef:Mwah , als jij het al weet dan mag de rest het ook wel weten , ik wilde het eigenlijk voor mezelf houden , maargoed maakt ook niet uit.
Je hebt het me zelf verteld
06 jan 2011 1:03
Gelukkig ben ik nog jong en heb daar totaal geen last van
Ps, het is 7dagen geleden dat we elkaar gesproken hadden 1+1=2 dus jij moest het wel zijn