Als er geen waardige opvolger klaar staat voor Affelay ben ik van mening dat je 'm dan ook niet moet opstellen en gewoon over de flanken moet spelen. PSV heeft voldoende kwaliteit in huis om het op die manier op te lossen.
ROTTERDAM - Voetballegende Coen Moulijn is overleden. De oud-speler van Feyenoord is 73 jaar oud geworden. Moulijn werd oudjaarsnacht getroffen door een herseninfarct.
Het Feyenoordicoon speelde in de jaren vijftig, zestig en zeventig als linksbuiten bij Feyenoord. Moulijn won met de Rotterdammers in 1970 als eerste Nederlandse club de Europa Cup 1 en enkele maanden later ook de wereldbeker.
Moulijn kwam 487 keer in actie voor de hoofdmacht van Feyenoord. Daarmee voert hij de clublijst aan. De voormalig aanvaller speelde verder voor het Nederlands elftal 38 interlands.
Mido gaat per direct weg bij Ajax. Het is nog onduidelijk waar de aanvaller uit Egypte naar toe gaat. Mido kwam afgelopen zomer transfervrij over van Middlesbrough. Hij speelde zes wedstrijden voor Ajax waarin hij drie scoorde. De Egyptenaar heeft in Amsterdam een contract tot en met eind juni.
Mido meldt zich dinsdag ook niet op de eerste training van Ajax van dit jaar.
EINDHOVEN - Financiële problemen dreigen voor PSV, meldt NRC Handelsblad dinsdagmiddag. In het jaarverslag van de club valt te lezen dat nog dit seizoen een nieuwe sponsorovereenkomst moet worden gesloten.
Volgens de krant is voorzitter Tiny Sanders zich bewust van de problemen en is hij de club aan het saneren. Ook lijken nieuwe deals met sponsor Philips en banken haalbaar.
"We maken ons niet direct zorgen over het voortbestaan, maar het is wel zo dat PSV niet op de huidige weg verder kan gaan. De directie onderhandelt op dit moment met verschillende partijen, onder wie hoofdsponsor Philips, met wie het contract afloopt", laat PSV tegenover de NRC weten.
Heb me altijd al afgevraagd hoe zo'n bedrijf/voetbalver. kan blijven draaien Wat zijn de inkomsten/tv rechten en betalende kijkers en de uitgaven Zie wel dat de uitgaven enorm zijn en af en toe maken ze wel eens een klapper met een groot talent. Maar wat zal zo'n stadion wel niet kosten en al de (jeugd) trainers en managers, zal wel flink wat zijn neem ik aan
Triest het verlies van mijn jeugdidool Coen Moulijn Zat hem ook niet mee, pas zijn zoon overleden waar hij nog een nier aan had afgestaan! Leven is niet altijd zo gemakkelijk
fredsan schreef:EINDHOVEN - Financiële problemen dreigen voor PSV, meldt NRC Handelsblad dinsdagmiddag. In het jaarverslag van de club valt te lezen dat nog dit seizoen een nieuwe sponsorovereenkomst moet worden gesloten.
Wakkere journalist. Dit was een jaar geleden al bekend.
Die Simon maakte een prima debuut met 2 assists en een goal, als ie dat niveau vast kan houden is het een aanwinst. Castaignos zal de wedstrijd tegen Ajax wel moeten missen idd