D.D. schreef:Ben bijna level 25, heb een Gran Tourismo formule 1 wagen nodig om extreme reeks( level 24) vol te maken, iemand GT F1 in huis om even uit te lenen..? En in de b-specs is mijn Montoya voor de nascar blijkbaar niet snel genoeg om te kunnen winnen( level 21 ), iemand nog tips of een andere auto te leen...?
Ik wacht even af, als je me kunt helpen, graag ( uiteraard krijg je de auto na het behalen weer terug )
merci.
Peet.
Opgelost.....
Heb samen met Wilco het plan opgepakt om een PF circuit te gaan ontwikkelen...dus dat wordt wat ...
Beste racevrienden (maar voor hoelang nog ) 3Dtv komt maandag en PS3 over 2 weekies, met uiteraaard GT5 in 3D Moeten jullie me dan maar ff verder helpen hoe ik moet inloggen enzo. Heeft me wel bijna mijn huwelijk gekost
@Richard: Als je wilt kun je me even PBen over dat stuurtje, wat het kost etc.
Re: GRan Tourismo 5
05 jan 2011 20:48
Wist niet dat die van jou zo moeilijk was, leek mij redelijk meegaand vrouwtje.
Franz schreef:Het was weer gezellig gisteravond al stond ik tijdens de Daytona race vaker in de pits dan op het circuit.
Jij ook al...
Iedere keer ramde er weer iemand zijn auto tegen mij aan, kon ik weer even gaan rusten.
Bij mij stond er op een gegeven moment zelfs een auto dwars op de baan stil. Net op het moment dat ik net uit de pits kwam rijden. De andere keren werd ik steeds de muur ingeduwd. Heb daarna de hoop maar opgegeven. Homie8ball had het nog zwaarder trouwens.
Dinsdag avond 11 januari 2011 om 19.00 uur in de Community koffieruimte, 19.15 START EERSTE RACE!
GT5 :
Datum : Dinsdag 11/01/2011 19.00 uur Racekamer : PORSCHEFORUM Circuits : Snel,Sneeuw, Zon en Regen Slijtage : AAN Straffen : AAN Auto : types met hetzelfde aantal pk's
Mike : Dr knauff Wout : Sandman Jacob : jacobt JM : JM Marcel : gast
Gewoon naar mijn nickname in community gaan , dan op het koffiecupje klikken en meedoen..... Anders naar de online room gaan en zoeken naar PORSHEFORUM, en 3e optie is de online kamer ID invoeren maar dan moet je wachten tot de kamer online is omdat het geen statisch IP is.
Het is een beetje als voetballen met rode schoentjes... Als je dan speelt zoals Ronaldo... ok. Maar als je dan er nog steeds geen pepernoot van kan dan is het gewoon belachelijk...