Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Gesloten onderwerp

Re: Theo Jansen verhuist naar Zwolle !

05 jan 2011 17:20

Voor die luchtkoelers heb je niet veel monteurs nodig :shock:

:mrgreen: Kom maar op Marcel

05 jan 2011 17:21

men noemt dit ook wel eens afbouwen ...

05 jan 2011 17:45

Geen onderhoud meer in eigen huis. Die 964s en 993s zullen wel inruilers zijn.

05 jan 2011 20:13

Wat men ook van TJ vindt, het was een hele mooie tent waar je de 911 kon zien van eind jaren 70 tot bijna heden. En juist die 911's van heden hebben minder emotie als je ze ziet. Niet als je ze rijdt trouwens. Mooi plekje maar om nu even naar Zwolle te rijden voor wat ik ook in de omgeving van Amsterdam kan zien? Het waren juist de top gave 964's en 993's die hij had staan die zijn naam en faam maakten.

05 jan 2011 20:31

Ben ik wel met je eens, maar TJ zit er uiteindelijk ook niet op te wachten als men alleen maar naar zijn auto's komt kijken, het gaat uiteindelijk wel om de handel! ik denk dat hij op deze manier nog een hele tijd 'gezond' P's kan verkopen, en wens hem daar veel succes mee...

05 jan 2011 20:32

soepkip 986 schreef:Wat men ook van TJ vindt, het was een hele mooie tent waar je de 911 kon zien van eind jaren 70 tot bijna heden. En juist die 911's van heden hebben minder emotie als je ze ziet. Niet als je ze rijdt trouwens. Mooi plekje maar om nu even naar Zwolle te rijden voor wat ik ook in de omgeving van Amsterdam kan zien? Het waren juist de top gave 964's en 993's die hij had staan die zijn naam en faam maakten.

+1

05 jan 2011 21:23

viaa schreef:Met streetview aan :-)

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 82,,0,3.65

Tsjjjeee, kan er bijna van het werk naar toe lopen ... :mrgreen:

05 jan 2011 21:40

molen934 schreef:Voor die luchtkoelers heb je niet veel monteurs nodig :shock:

De luchtkoelers zijn ingeruild op waterkoelers en in de nieuwe situatie gaan de luchtkoelers naar "de Handel" :mrgreen: Aan luchtkoelers is het de moeite niet meer om aan te sleutelen! :wink:

05 jan 2011 22:47

Hap :jump:

05 jan 2011 23:07

drknauf schreef:sowwwwwwww die rode 993 is mooiiiiiiiiiiiiiiiii :cheers:

Dat wist ik al lang :cheers:

05 jan 2011 23:56

RicardoP schreef:Tsjjjeee, kan er bijna van het werk naar toe lopen ... :mrgreen:

Jij ook al? :wink:

06 jan 2011 12:03

Mooi pandje...

28 jan 2011 19:38

Moest vanmiddag ff voor een paar kleine dingen naar Theo Jansen, en sprak daar met de monteur over waar ik straks voor mijn onderhoud naar toe moet.
Hij vertelde mij dat hij voor zichzelf begon en dat hij straks ook gewoon weer voor Theo gaat sleutelen en ik dus prima bij hem in onderhoud kon blijven.
Dus geen probleem voor mij en hoef dus geen ander adres te zoeken. Heb ook nog even met Theo gesproken over het al veel besproken 'downsizen' en hij vertelde mij er erg veel zin in te hebben om in Zwolle op kleine schaal door te gaan. ik kon me op de weg terug niet bedwingen en ben langs de nieuwe plek gereden. Ziet er van buiten erg fraai uit en van binnen al niet minder, want ben even naar binnen gelopen. Natuurlijk is het geen imposante boerderij zoals in de Wijk, maar vind dit wel net zo sfeervol (heb gehoord dat het een voormalig kerkje is geweest). Voor ieder die in de buurt komt zeker even de moeite waard om te kijken, ik heb begrepen dat ze begin februari open gaan.

28 jan 2011 21:06

Moet hij er nog wel een paar verkopen van het weekend, anders past het niet! :?

28 jan 2011 21:52

Ja...ha,ha daar heb je wel gelijk in. Er kunnen er daar denk ik een stuk of 20 staan dus (ik heb ze in de Wijk niet geteld) er zullen er nog wel een aantal verkocht moeten worden. Had van Theo begrepen dat hij nog meer ging afprijzen dus wie weet.!!

03 feb 2011 17:34

Gaat Theo Jansen nog Porsche onderhoud aanbieden in Zwolle?

03 feb 2011 17:46

Erick schreef:En Riemer begint met het onderhouden van Porsches voor zichzelf in Alteveer.
Onder de naam: Porsche Service Rispens.

:salut:

03 feb 2011 17:50

Afbeelding

Aan de buitenkant wordt het nu ook zichtbaar. :thumleft:

03 feb 2011 17:58

ik blijf me altijd verbazen over het volgende :
tekst op zijn website onder nieuws,wat verandert is dus het aantal,maar wat blijft is dat elke Porsche een smetteloos verleden en aantoonbare historie heeft en gegarandeerd schade vrij is.

waarbij ik dus te zien krijg in zijn voorraad ,Porsche 964, Carrera 2 Cabrio voorkant schade,Porsche 993, Carrera 4 Coupe en nog een aantal auto's :scratch:

03 feb 2011 18:51

Ik vind dat razend knap hoor, dat jij dat vanaf een foto kunt bekijken :cheers:

Het zou erg fraai zijn, als er dan onder de foto ook nog staat :
" absoluut schadevrij "

Of zou de neus misschien gespoten zijn voor steenslag :scratch:

:popcorn:

03 feb 2011 19:02

Bij de betreffende auto's staat het vermeld dat deze schade heeft gehad.
Ach liever zo dat het er wel netjes bijstaat dan dat je er ter plekke achter komt.

Tekst heeft dus betrekking op 90% van zijn voorraad en beetje aandikken voor de verkoop is niemand vreemd
zolang het maar eerlijk blijft en dat is hij dus

03 feb 2011 19:06

+1

Hij zet het er in ieder geval expliciet bij.

03 feb 2011 20:32

Martin K. schreef:Ik vind dat razend knap hoor, dat jij dat vanaf een foto kunt bekijken :cheers:

Het zou erg fraai zijn, als er dan onder de foto ook nog staat :
" absoluut schadevrij "

Of zou de neus misschien gespoten zijn voor steenslag :scratch:

:popcorn:

is niet zo knap hoor , ik lees blijkbaar beter als jij :D (staat namelijk in de omschrijving)
zijn trouwens allemaal knappe auto"s ,daar zeg ik ook niets over ,puur de tekst :|

03 feb 2011 21:23

@Richard, dit was mij ook al eerder opgevallen.
4 jaar geleden toen ik de 964 kocht stond dit ook op de site en was er geen enkele met schade individueel te zien.
Mogelijk toeval. Een tijd terug stond er zelfs 1 met een "vreemd geluid"in de motor. (wel goedkoper aangeboden)

Wordt die kleine van jou al een beetje wakker. Wordt weer tijd voor een Bully meeting.

12 feb 2011 17:45

vanaf nu http://www.theojansen-sportcars.nl/
Gesloten onderwerp