..........ja psv zou ook stiekum ook wel een satelietclubje van een Engelseclub willen worden, dat krijg je als je zelf geen genoeg liquide middelen meer heb.
GijsCarrera'S schreef:..........ja psv zou ook stiekum ook wel een satelietclubje van een Engelseclub willen worden, dat krijg je als je zelf geen genoeg liquide middelen meer heb.
PSV heeft samengewerkt met Chelsea. Dat hield in dat ze Alex meteen moesten doorverkopen en afstaan wanneer het Chelsea zinde en dat je verder spelers als Rajkovic te leen krijgt.
Gefeliciteerd F.C. Wimpie... pff wat een saaie pot voetbal. Ajax veel beter maar op het 1e kwartier na ook gewoon een suffe pot voetbal gespeeld. Feyenoord tam en mak zonder strijd... ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Simon zich aan het niveau aanpast. Z'n corners zijn nu nog goed en ik heb m 2 aardige wedstrijden zien spelen dus dat kan nooit lang meer goed gaan
Re: KNVB competitie 2010-2011 + randzaken
20 jan 2011 10:01
ik heb niks gezien gisteravond maar als ik zo de uitslag bekijk, zal het weinig goeds zijn geweest. Simon: ik weet niet, eerste 2 wedstrijden schijnt hij goed gespeeld te hebben. maar of hij dat ook volhoud betwijfel ik