derde remlicht gaat met speciale beugels, die gekit worden op achteruit. Draden trek je idd door rubber, voorzichtig gaatje boren hiervoor. Draden erdoorheen, en met bijvoorbeeld ruitenbevestigkit het gaatje weerdichtmaken, als de draden erdoorheen zijn.
Binnenin Draden op aanwezige derde remlicht aansluuiten als die er zit.
zit die er niet. Is het makkelijlst om van je draadjes naar je remlichten, twee nieuwe te trekken richting spoiler lijkt mij.
Ohja draadjes binnenin netjes wegwerken in je hemeltje.
arjan schreef:De laatste 3 berichten meerdere keren gelezen, maar bij mij valt nog steeds het kwartje niet 964 humor
99% van alle porsche rijders verafschuwen een wasstraat, nu wanneer je door eentje gaat en je hebt een achterwisser, dan krijg je daar zo'n doorzichtig hoesje omheen ter bescherming van je wisser.
Ik durf met de P en de D ook niet door de wasstraat maar zie wel regelmatig auto's rijden met zo'n zakje, oog voor de omgeving zeg maar.
Spiegeltje is binnen, amai wat zijn die dingen duur zeg 67euro! Sinds vandaag ook een nieuwe sleutel hanger dus wanneer de nieuwe sleutels besteld zijn zal dit weer een plaatje zijn
Ik neem aan dat de foto`s van het derde remlicht zijn "geleend"? want dat rubber moet volgens mij toch echt onder de rand van je dak vallen, zo gaat het anders behoorlijk klapperen....Tevens zie ik een hoedeplank welke is voorbereid op een achterwisser?
Ik vin um oorverdovend en heb hem snel weer eraf gehaald. MIJN mening
Ik heb nu alleen een cup pijp en inleg K&N luchtfilter en ben happy met de sound. Ook op langere ritten niet storend, maar als je even lekker doorhaald is het genieten
Weet dat het meerdere keren is besproken, lees niet alles op het forum en ja ik gebruik de zoek functie wel eens. Tot nu toe Justin gesproken welke de combo heeft gehad, vraag is dus eigenlijk of er meer mensen die net al Justin de combinatie hebben gehad.
Zojuist een filmpje gevonden die de combinatie heeft, misschien wel wat te hard :
Net zoals jij niet alles leest - kan je ook verwachten dat niet iedereen het topic: 964 gevonden en gekocht leest .. en je op je specifieke vraag over de Cup-Rohr en G-pipe geen antwoord krijgt in je eigen topic
joyman had het destijds op zijn 964 cabrio. nou woonde hij in de binnenlanden van Friesland, dus weinig burengerucht. Ik vond het altijd erg rauw. Cool bij een ander, maar niks voor mezelf.
Volgens mij heb ik het ook al in een ander draadje vermeld.
Ik heb dergelijke combi gehad, moet zeggen geweldig als je ervan houd. de buren zijn er echter minder blij om, als je hem start rammelt het servies van de buren in de kast...
Sound is amazing en levert zelfs boven de 100db dik.
Als ik het nog eens zou doen zou ik alleen 1 van beiden doen !
Alhoewel.....ik woon binnenkort geheel vrijstaand dus
Alleen bij de keuring waren ze er iets minder om, keurden hem goed maar bij steekproef zou hij wellicht afgekeurd worden.
horn schreef:joyman had het destijds op zijn 964 cabrio. nou woonde hij in de binnenlanden van Friesland, dus weinig burengerucht. Ik vond het altijd erg rauw. Cool bij een ander, maar niks voor mezelf.
Vergeet niet dat ik in Groningen woon, hoef ook niet met veel mensen rekening te houden
Ps, De cup pijp is binnen, wil hem eigenlijk er direct onder gooien maar ja zonder brug gaat dat nogal moeilijk