Hiero wat beloofde foto's. van de 45 foto's zijn aleen deze een beetje toonbaar... hoe doet die Knauff dat toch
Een telg van de familie Schonk overhandigde de pc persoonlijk aan mij [dank voor de hulp bij het inladen]

Bij aankomst bij Djago overhandige ik een mooi ingepakt pakketje met de mededeling terwijl hij begon uit te pakken : Djago dit is voor je nieuwe huisje en ik hoorde dat je toetsenboard was gevallen.... kan je hier weer mee verder.... op dat moment begon zijn mond in standje dood te staan en keek me in verwarring aan [ hij wilde me niet kwetsen door te zeggen: Foutje het is juist de pc die stuk is.].. en je had dat sneue smoeltje moeten zien wat [on]duiderlijk te zien is op deze pic.

nadat hij mij in paniek duidelijk had gemaakt wat hij bedoelde zei ik tegen hem... rij eens met me mee naar buiten.... buiten aangekomen reed hij gelijk naar BEPPIE en zei bloedserrieus tegen mij: ah we gaan een stukkie rijden

Neen je hebt visite dus dat kan je niet maken...en ik zei: ik was nog wat vergeten er ligt nog wat voor jou in BEPPIE..... zijn reactie toe was onbetaalbaar......

G
Hiero het bewijs dat het spul wat Richard verkoopt gelijk goed werkt bij het aansluiten van de PC [ben een noob wat dat betreft]
Als het goed is heb ik morgen een reactie van Djago op papier en zal dit plaatsen als ik het binnen heb

Nogmaals Firma S te L bedankt voor mijn en Djago's fijne dag ...top gedaan