14 nov 2008 10:27
19 nov 2008 1:02
19 nov 2008 1:27
19 nov 2008 9:57
22 nov 2008 11:23
22 nov 2008 13:06
23 nov 2008 14:04
24 nov 2008 12:30
25 nov 2008 12:49
25 nov 2008 13:45
25 nov 2010 22:44
26 nov 2010 0:10
26 nov 2010 10:28
26 nov 2010 21:31
26 nov 2010 22:09
28 nov 2010 12:53
29 nov 2010 11:31
29 nov 2010 14:13
30 nov 2010 18:08
30 nov 2010 23:26
01 dec 2010 8:43
01 dec 2010 9:17
Ivan Marugg schreef: Ook bij deze foto ziet het er best gelikt uit maar als je goed kijkt zie je de naad van de klep steeds hoger liggen naarmate de lijn afloopt. Ik heb er zelfs één gehad waar de klep halverwege het rubber amper nog raakte. Bij hoge snelheden ontstond er achter de klep een onderdruk veroorzakende situatie waardoor er een minieme kier ontstond die ging fluiten. Pas na warm stoken en een week onder druk gezet weer goed gekregen. En dat bedoel ik met kwaliteit!
01 dec 2010 14:11
12 jan 2011 10:23
12 jan 2011 19:09