Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
13 jan 2011 14:48
ik ben nog tevreden met mijn oude karretjes........een wijs man zei laatst nog is tegen mij toen ik hem attendeerde op een mooie vette GT3rs die me voorbij kwam..
"Je ken beter naar beneden kijken dan omhoog, krijg je alleen maar nekkramp van" en verdraaid gelijk heeft ie... als ik in mijn 968 rond rijd en een dikke nieuwe GT2 knalt me voorbij dan denk ik hier aan.
13 jan 2011 20:16
Godspeed schreef:Mark Nauta schreef:Voor de mensen die denken dat dit de laatste 997 is, nee hoor. er komt nog een variant, een toppertje!
Er zijn de laatste tijd inderdaad nogal wat geruchten over een wegvariant van de GT3 RSR, een soort super-RS met potentieel een (logischerwijze atmosferische) 4-liter van een 500 pk.
Die gaat er komen inderdaad ja. De GT3 RS 4.0. Zo gaat ie geloof ik ook heten.
13 jan 2011 20:21
we pompen d'r nog een wegracer uit. nou hoera.
laat ze eens naar Singer kijken.
13 jan 2011 21:14
lichter, kleinere motor, minder luxe, meer buikgevoel.
14 jan 2011 1:18
Mark Nauta schreef:Die gaat er komen inderdaad ja. De GT3 RS 4.0. Zo gaat ie geloof ik ook heten.
Klopt inderdaad, wordt de upgrade van de huidige GT3RS 3.8.
De auto heeft al een Europees keurmerk (ivm de aangescherpte normen voor brandstofmotoren per 1-1-11) begreep ik vanavond bij PC Groningen die er al één verkocht hebben.