Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
14 jan 2011 11:23
Als ie 2.4 was zou ik het overwegen
14 jan 2011 11:26
Die heb ik wel voor je.....
14 jan 2011 12:26
Niels schreef:Als ie 2.4 was zou ik het overwegen
Je weet niet waar je het over hebt, het draaiend gedeelte van een 2,2 S is onverwoestbaar.
Porsche haalde in 1976 !! 540 Pk uit dat blok, met een standaard 66 mm krukas en drijfstangen.
Een 2,4 en 2,7 waren altijd zorgenkindjes, nu nog steeds !
14 jan 2011 12:31
540 pk? Is dat een typo, Rudy?
14 jan 2011 12:33
Ik heb ook nog wel een 2.0S liggen met Webers....
Misschien zit daar de verdeler wel op die jij zoekt....
14 jan 2011 12:37
oer911 schreef:Niels schreef:Als ie 2.4 was zou ik het overwegen
Je weet niet waar je het over hebt, het draaiend gedeelte van een 2,2 S is onverwoestbaar.
Porsche haalde in 1976 !! 540 Pk uit dat blok, met een standaard 66 mm krukas en drijfstangen.
Een 2,4 en 2,7 waren altijd zorgenkindjes, nu nog steeds !
Sorry hoor, 2.4 is prima blok
14 jan 2011 12:42
Rudy vergeet er bij te zeggen dat die blokken ook binnen 1000km kapot zijn.....
14 jan 2011 12:45
Dan nog 2.4 zorgenkindje?
14 jan 2011 12:50
fins schreef:540 pk? Is dat een typo, Rudy?

Nee geen typo, dat was de 936 2,1 ltr Turbo, en die ging echt wel langer mee dan 1000km, en die 2,4 die rammelde gelijk al uit elkaar.
14 jan 2011 12:51
Niels schreef:Als ie 2.4 was zou ik het overwegen
die heb ik wel voor je
14 jan 2011 13:00
Richard,
Een S-je of een T-tje...??
-Roy-
14 jan 2011 13:07
Reden waarom ik het schreef is dat ik aan een revisie toe kom, Ik wilde mijn E voorzien van S zuigers en wellicht een beetje kietelen. Prijsindicaties zijn echter van dien aard dat een redelijk te betalen gereviseerde S wellicht een betere optie is.
Aangezien "oer911" duidelijk state dat ik niet weet waar ik het over heb, voel je dus vrij een advies te geven.
14 jan 2011 13:13
Niels schreef:Reden waarom ik het schreef is dat ik aan een revisie toe kom, Ik wilde mijn E voorzien van S zuigers en wellicht een beetje kietelen. Prijsindicaties zijn echter van dien aard dat een redelijk te betalen gereviseerde S wellicht een betere optie is.
Aangezien "oer911" duidelijk state dat ik niet weet waar ik het over heb, voel je dus vrij een advies te geven.

2.4S naar RS specs bouwen, ga je geen spijt van hebben en kost niet mega veel.
14 jan 2011 13:18
S- zuigers is wel een dure hobby, net als de injectie pomp die aangepast moet worden.
En een goede E rijdt eigenlijk lekkerder dan een S je.
14 jan 2011 13:19
een T is het
14 jan 2011 13:26
oer911 schreef:Niels schreef:Als ie 2.4 was zou ik het overwegen
Je weet niet waar je het over hebt, het draaiend gedeelte van een 2,2 S is onverwoestbaar.
Porsche haalde in 1976 !! 540 Pk uit dat blok, met een standaard 66 mm krukas en drijfstangen.
Een 2,4 en 2,7 waren altijd zorgenkindjes, nu nog steeds !
Beetje lange tenen is je ook niet vreemd, wat een toon (weer).
Niels zegt nergens iets over betrouwbaarheid van de 2.2 / jouw aangeboden motor.
Hij heeft zelf een 2.4 en wil dit misschien zo houden of heeft gewoon een ander voorkeur.
14 jan 2011 15:31
2,2 S motor nèt verkocht, de nieuwe eigenaar beweerde dat die 911 sneller was dan zijn 993.
Dat kan natuurlijk niet, maar lijkt wel zo omdat de geluidsisolatie van die "ouwe
gebakkies" vrijwel ontbreekt.
14 jan 2011 16:28
Gefeliciteerd met de verkoop, zo zie je maar dat een opmerking over waterkookers een vlotte verkoop niet tegenwerkt. En sneller als 993, zal wel de beleving zijn geweest. Of het blok van zijn 993 is aan revisie toe en heeft hij zojuist de verkeerde motor gekocht
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.