Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: GRan Tourismo 5

17 jan 2011 12:59

Ja ik weet t, als het een beetje moeilijk wordt haak ik af :mrgreen:

Als ik tijd heb weer oefenen .......

17 jan 2011 13:44

Misschien een simpele vraag:

Hoe weet je hoe je de auto af moet stellen?

Ik zit nu op een punt dat ik bijna niet verder kom, volgens mij ligt het aan de afstelling en aan de auto die ik heb.

Vond het leuk maar nu kom ik niet verder. Zit nu op level 17. :pale:

17 jan 2011 14:33

Ik ben bekend met circuitrijden en heb daar wat voordeel aan.
Verder staat bij de tuningsopties een uitleg over de afstel mogelijkheden.
Vaak win je veel met het wijzigen van de rembalans, bijv. de remmen voor op 8 zetten. Verder is er verbetering in bochten te realiseren door camber af te stellen. Voorwielen tot 3 graden negatief.
En uiteraard het gewicht van de auto verlagen en het vermogen van de motor verhogen.
Goedkope upgrades die veel opleveren: chiptuning, race katalisator en race inlaat.

17 jan 2011 14:36

Gert schreef:Ja ik heb het gisteravond gehaald!
De truuk is om de afstelling van de auto goed te krijgen, o.a.: rembalans meer naar achteren, anders gaat ie in elke bocht om, snelheid iets verhogen naar 380, auto maximaal verlagen, camber voor op -2,5 achter op -2, verder weet ik het even niet uit mijn hoofd.
Dan is het nog heel lastig, maar het is te doen.
Ik was helemaal blij, want ik heb alles bij a-spec op goud en level 30.
Nu is dat hok van RedBull vrijgespeeld.
Maar.... nu moet ik nog tot level 40 en 20M credits hebben om hem te kunnen kopen en ermee spelen.
2 endurance races gewonnen, ga zo nu en dan een winteravond opofferen aan een endurance race.

Zorgen dat je met B-spec een beetje gelijk op gaat dan win je die RedBull vanzelf.

17 jan 2011 14:41

Ik zit met A op 30 en met B op 4.
Ik vind B slaapverwekkend.

17 jan 2011 15:54

Ik ook, maar je hoeft er ook niet bij te blijven en je wint er dus wel bruikbare wagens mee.

17 jan 2011 15:57

Ga die B-spec ook niet doen, een spel wat je opstart om vervolgens weg te lopen !?! Als dat nodig is om aan mooie wagens te komen dan wacht ik wel tot er een mooie cheat voor komt :mrgreen:

17 jan 2011 20:29

paar oefen racejes vanavond..?

zal ff server openen. :salut:

17 jan 2011 20:32

Misschien dat ik wat later op de avond even langskom. Heb eerst nog wat werk te doen.

17 jan 2011 22:05

Ik zal zo eens even koekeloere 8)
Ik heb eigenlijk geen ervaring met online gamen, laat staat GT5. Gisteren in elk geval Peter toegevoegd als PS3 vriend.

17 jan 2011 23:37

Hoe lang ben je wel niet bezig met dat Formula GT event? Uurtje of 4 voor uittrekken ?

18 jan 2011 0:11

Lekker, ben ik met m'n laatste rondje bezig op de ovaal, wordt de stekker eruit getrokken. 50 rondjes gereden en geen punten gekregen. :(

Iemand al meegemaakt dat je de pits inrijdt en er vervolgens doodleuk weer uit rijdt zonder dat er wat aan je auto gedaan is? :scratch:

18 jan 2011 0:46

porscheware schreef:Hoe lang ben je wel niet bezig met dat Formula GT event? Uurtje of 4 voor uittrekken ?

Ongeveer 2 1/2 uur, als je alles vlot achter elkaar doet.

18 jan 2011 3:17

I've got my eye on you JT ;)
Nasty bumps......

Vanavond weer karren :)

18 jan 2011 9:16

Manen,

Ik sla vanavond een keertje over :cry:

Moet studeren, helaas. Maar komt weer een andere dag. :thumleft:

18 jan 2011 9:20

aha nog een student, wat doe je voor studie jos ?

18 jan 2011 15:06

Jos Targa schreef:Manen,

Ik sla vanavond een keertje over :cry:

Moet studeren, helaas. Maar komt weer een andere dag. :thumleft:

jammer hoor moet ik mijn rijdende blokkade missen :mrgreen: :D

18 jan 2011 18:37

Hmmm,

denk dat ik toch effe inlog Mike. Heb weer allemaal mooie spulletjes in mijn kofferbak liggen, Aangezien je hier gisteren ook al interesse in had, zit er vast wel wat voor je bij :mrgreen:

18 jan 2011 18:39

porscheware schreef:aha nog een student, wat doe je voor studie jos ?

Stefan,

Nee geen student, ( alhoewel, je bent nooit te oud om te leren) maar in de verzekeringenwereld moet je ieder jaar de permanente educatie verrichten om je diploma's geldig te houden.

18 jan 2011 19:43

Altijd goed om bij te blijven, doe zelf nog een studie communicatie en multimedia design. Het racen hakt er qua tijd aardig in.

18 jan 2011 19:51

Ik probeer nog snel dat gedoe aan de praat te krijgen, weet niet of 19.00u gaat lukken

18 jan 2011 21:09

Inloggen via ObiWan911 vanavond.

18 jan 2011 21:11

ik kom er niet in, niet compatibel ofsowiets :bang:

18 jan 2011 21:22

Kun je obi niet toevoegen als vriend?

18 jan 2011 21:28

lukte via normale scherm ookniet nee, maar het is wel geluks via andere weg, maar kom er dus niet in :bang:
Plaats een reactie