Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
18 jan 2011 17:40
hmmm wat vind je er zelf van?
18 jan 2011 17:48
viaa schreef:hmmm wat vind je er zelf van?
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, had namelijk net dezelfde reactie.
Maar even het totaalplaatje afwachten ....
18 jan 2011 17:53
Zal wel gezichtsbedrog zijn, maar het lijkt wel alsof die letters iets te ver uit elkaar staan, en niet goed in lijn met de rondingen van de klep zijn.
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar over smaak valt niet te twisten.
18 jan 2011 18:07
de foto is inderdaad niet de goede manier om de letters te tonen.
betere foto's volgen, maar geloof me, het staat echt super.
18 jan 2011 18:10
hmmm hopelijk zijn de foto's buiten beter want ik ben helaas ook niet echt enthousiast. Het is net of de letters ook wat scheef zitten.
18 jan 2011 18:11
ik hou er van
18 jan 2011 18:22
Ik vind het OK.... denk als er een betere achterkant pica is dat het er veel beter uitziet
18 jan 2011 18:25
En de nummerplaat schoon gepoetst
19 jan 2011 3:40
ik vind het wel wat hebben. hoewel ik sterk het idee heb dat de letters naar links uit het midden zitten...
19 jan 2011 9:27
horn schreef:ik vind het wel wat hebben. hoewel ik sterk het idee heb dat de letters naar links uit het midden zitten...
Afstand rand motorkap links tot 1e letter P lijkt kleiner dan afstand kap rechts tot letter E.
Kan natuurlijk aan de foto liggen.
19 jan 2011 10:46
Ik hoop (en neem aan) dat ze het bij PCA netjes hebben gedaan.
Geslaagde keuze wat mij betreft!
19 jan 2011 12:01
Rick schreef:... het lijkt wel alsof die letters te ver uit elkaar staan
+1 vind ik ook
19 jan 2011 13:28
Rick schreef:Zal wel gezichtsbedrog zijn, maar het lijkt wel alsof die letters iets te ver uit elkaar staan
Ligt denk ik aan het feit dat de kont van een 911 anders is dan die van de Panamera.
Als ik bij deze Panamera kijk, zitten ze daar inderdaad dichterbij elkaar...
(vergelijk het maar met de breedte van de nummerplaat)
Waar ze echter bij de KJN alweer verder uit elkaar zitten
(vergelijk het wederom met de breedte van de nummerplaat)
Denk dus dat de belettering van de Panamera een ander artikelnr is dan die van de KJN. Letters zitten nl in de regel al op de goede afstand van elkaar op een schutpapier geplakt, zodat je ze zelf niet hoeft uit te lijnen tov elkaar, slechts tov de klep.
19 jan 2011 14:40
horn schreef:Letters zitten nl in de regel al op de goede afstand van elkaar op een schutpapier geplakt, zodat je ze zelf niet hoeft uit te lijnen tov elkaar, slechts tov de klep.

..... maar hoe vaak zouden ze zoiets doen bij PCA en het dus weten of zich dat hebben gerealiseerd?
"Nounou meneer, het was een hele klus ....."
19 jan 2011 14:47
... Katsjieng katsjieng ...
vrij naar pssst pssst bij Wittebrug...
19 jan 2011 16:10
Ik dacht meer aan de Pon Edition:
19 jan 2011 16:35
daar lijken de letters toch dichter op elkaar te zitten.. Maar ik kan het verkeerd zien uiteraard..
19 jan 2011 16:50
wat een hoop comentaar
als ie het zelf mooi vind
super dan toch
bij mij mag alles eraf maar dat is mijn persoonlijke mening
19 jan 2011 18:19
mark996 schreef:daar lijken de letters toch dichter op elkaar te zitten.. Maar ik kan het verkeerd zien uiteraard..
Is ook niet hetzelfde item
D.D. schreef:PCA heeft de letters van de Cayenne voor me besteld, er was een keuze tussen de panamera chroom en de cayenne staal geborsteld..
Ik wilde geen schroom op mijn Schieffer grau, dus voor de cayenne versie gekozen.
19 jan 2011 19:53
Volgens mij zijn de letters er een voor een opgeplakt, afstanden zijn niet overal
gelijk. Ik zou ze dichter bijelkaar willen hebben, lijkt me mooier maar ja wie ben ik?
07 apr 2011 8:19
Hoe zou dit staan op een 996? Hebben we toevallig iemand die handig is met photoshop en het op de mijne kan hacken? Foto van de kont staat wel in mijn album gok ik zo
12 apr 2011 10:28
Beauty is in the eyes of the beholder !
12 apr 2011 20:30
marco angelo schreef:Volgens mij zijn de letters er een voor een opgeplakt, afstanden zijn niet overal
gelijk. Ik zou ze dichter bijelkaar willen hebben, lijkt me mooier maar ja wie ben ik?

afstand tussen verschillende letters zijn vaak niet het zelfde
omdat er tussen letters soms meer of minder wit zit bv NN of LM
vindt het wel mooi maar of het precies in het midden zit
12 apr 2011 21:08
Als je ze / het zelf maar mooi vind
Ze zullen heus wel weten wat ze opplakken, tenmintse daar ga ik toch vanuit