@Richard
je hebt inmiddels al 6 cent gedoneerd dus een reaktie mijnerzijds is wel op zijn plaats - bij deze dus my 2 cents
Ik heb deze auto eind mei geadverteerd en hij was inderdaad zeer snel verkocht.
Binnen 8 dagen tijd had ik vervolgens 4000 hits op de advertentie, welke ik voor de maximale tijd had vooruitbetaald. Dat vond ik behoorlijk indrukwekkend en fascinerend.
Omdat zowel de huidige eigenaar als ikzelf het interessant en nuttig vinden om te zien wat de advertentie losmaakt en hoeveel pagehits hij genereert resp. hoeveel reakties er (nog steeds) op komen, heb ik besloten hem te laten staan - onder duidelijke vermelding dat de auto inmiddels V E R K O C H T is.
Dit heeft niet alleen tot gevolg dat potentiele kopers een idee krijgen van de markt maar ook dat andere verkopenden zich aan mijn advertentie kunnen spiegelen.
Alle geinteresseerden die zich na de verkoop alsnog uit nieuwsgierigheid (of tegen-beter-weten-in gretigheid(?)) bij mij gemeld hebben, hetzij per email of telefonisch, heb ik de situatie uitgelegd; zij konden zich prima in die beweegredenen vinden en vonden de gang van zaken geen enkel probleem.
Aangezien ik alle relevante reakties bovendien met de huidige eigenaar deel, heeft ook hij (naast een goed gevoel de auto gescoord te hebben) profijt van de gang van zaken; bij besluit tot verkoop heeft hij immers al een lijstje van potentiele kopers paraat!
Tenslotte heb ik (ja het kan!) een goede band onderhouden met de koper, sinds de verkoop van mijn Elfer, en weet hij dat ik voor evt. toekomstige vragen (van achterdochtige medemensen; die zijn er zo te lezen nogal wat) graag ter beschikking sta.
Dus er is m.i. geen probleem.