Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
20 jan 2011 19:43
net even een rondje gereden. Eerst nergens last van, kap nog dicht, zodra ik de kap open had duurde het 1 minuut en was daar weer die prachtge condens

. Puur dus door de blootstelling aan de koude buitenlucht.
20 jan 2011 20:33
Ben zojuist naar de Gamma gereden om
Pingi ontvochtigers te halen.
Gelijk de drie grootste gescoord en heb er één op de hoedenplank, één op het dashboard en één in de bagageruimte neergelegd. Ben benieuwd naar het resultaat. Overigens blijf ik het systeem, zonder opvangbak en hergebruik door een bezoek aan de magnetron wel een topoplossing vinden. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk werkt.
Ik hou jullie op de hoogte!
20 jan 2011 21:21
arenarood schreef:En........................die van mij heeft het ook

En je blijft maar kijken,tot het weg is

Die tik heb ik nu ook, bij de 3.2 had ik het ook 964 nog niet gezien.
20 jan 2011 21:33
Hiero het zelfde, heel normaal
20 jan 2011 23:34
Dan zetten jullie de P toch weg op een vochtige plek.
Dat kan meer dan condens geven (lees: ook roest).
21 jan 2011 0:34
In Holland gaat elke auto roesten. Natte zooi hier met een vleugje zout.
21 jan 2011 9:03
Nicolò schreef:Dan zetten jullie de P toch weg op een vochtige plek.
Dat kan meer dan condens geven (lees: ook roest).
Dat vraag ik me in het geval val condens bij alleen de kap open wel af; heeft dat echt met de stalling te maken, of kan dat dan in alle gevallen optreden? NB in mijn geval is de stalling een garagebox onderineen flatgebouw, dus geen last van koude of wind naar mijn idee.
21 jan 2011 23:09
Heeft daar niks mee van doen, had de auto gestald in een een ruimte waar het altijd vochtvrij was (archief ruimte)
21 jan 2011 23:33
Mijn klokjes hebben hier ook "last" van zolang ik me kan heugen. Net zoals dat ze af en toe wel eens een harde tik laten horen. Ik vind het juist de charme van zo'n auto. De geur, de geluidjes, de kleine onvolkomenheden, heerlijk gewoon, het geeft de auto juist een ziel. Als alles perfect zou zijn is de lol er snel af.
22 jan 2011 0:15
Ook nog steeds getrouwd?
22 jan 2011 9:18
Heb er tot nu toe nog geen gezien die het niet heeft, en die het niet hebben komen ook niet buiten met vocht of kou.
Die dingen hebben geen dubbel glas hoor, en had het met al mijn oude cabrio's en coupe's, ook met de Stag en de MG en die hadden de zogenaamde buffer wel als hier omschreven.
Een kennis van ons heeft een BMW cabrio, en daar bevriezen de ruiten zelfs aan de binnenkant van de auto, dus wat zitten we dan te mekkeren over wat condens aanslag in de glaasjes.
22 jan 2011 11:21
Marc schreef:Ben zojuist naar de Gamma gereden om
Pingi ontvochtigers te halen.
Overigens blijf ik het systeem, zonder opvangbak en hergebruik door een bezoek aan de magnetron wel een topoplossing vinden. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk werkt.
Ik heb er slechts eentje in hangen en het werkt prima bij mijn
911 buiten onder carport.
22 jan 2011 12:00
Een echte topoplossing vind ik een elektrische luchtontvochtiger met afvoer op putje of door de muur naar buiten. Ophangen, slang monteren, aanzetten, nooit meer omkijken naar (nou ja, één keer in het half jaar het stoffilter even onder een kraan uitspoelen).
22 jan 2011 14:01
@Wolf
actie ir van RV,
wat bedoel je daarmee??
22 jan 2011 14:12
Waarschijnlijk dat Robert Visser alle naden en kieren met vloeibare pakking heeft dicht gekit, zodat er geen vocht meer in kan.
03 feb 2011 11:26
Nu liggen de Pingi vochtvreters al een paar weken dienst te doen in de auto....
Toen ik eergisteren de Porsche pakte en er mee ging rijden: Geen condensvorming
Dus het werkt prima!
03 feb 2011 18:16
Ik heb ook sinds afgelopen weekend een vochtvreter in de auto staan... ben benieuwd naar het resultaat straxs als ik weer ga rijden.
12 feb 2011 20:53
Bij mij ook condens, met name in de toerenteller.
13 feb 2011 11:29
Ik heb er 2 weken geleden een vochtvreter in de auto gezet... en geen last meer van vocht achter de klokjes! Dus het helpt
13 feb 2011 11:39
Ik zal ook eens langsgaan bij gamma.
13 feb 2011 18:12
die luchtkoelers gaan toch ook niet gevoelige IMS Lager hoop ik
13 feb 2011 20:02
Heb je met een 996 helemaal geen last van hoor....
13 feb 2011 21:39
Wie wil er van auto ruilen
23 feb 2011 10:05
Marc schreef:Wie wil er van auto ruilen

Ik...... maar ook in de mijne last van condens bij oliedruk meter.
25 feb 2011 17:31
Ik zet de ramen altijd 1cm open als ik de P. in de garage zet. Voorkomt niet alle condensvorming maar is al een héél stuk beter.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.