Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
26 jan 2011 23:09
Hebben wij hier een leeg cafe? Dan hef ik het glas met Penelope maar. Zij is de winnares van de beste huiswijn (Spanje rood) voor restaurants. Nu voor 7 euries bij DH17.
27 jan 2011 9:04
Morge maukers,
Was al voor 7 uur op pad richting zaak met hond Stonden al op me te wachten, zou verboden moeten zijn zo vroeg Materiaal is gelost en alle truck's zijn weg en nu een lekker bakkie Voor de rest weinig te mauken
27 jan 2011 19:17
Hondenuitlaatservice.....achterdeur open zetten en ze lekker hun gang laten gaan. Was om 7 uur ook al de deur uit en nu weer thuis. Morgen nog één dag met m'n slechthorende peuters aan de slag(wat een heerlijk stel 3 jarigen, dat rondloopt tussen dat grote spul) en dan weekend. Moet dan nog wel op bezoek bij een volwassen peuter, maar die begrijpt geen gebarentaal....dus die kan ik alles wijsmaken, he R.
28 jan 2011 0:22
Ha die maukers,
Wou ff naar P&W kijken, maar zoon wou Ajax zien Nog iemand wat te mauken , Ajax maakt het net af Kom net terug van buiten, de pitbull uitgelaten brrr watishetkoudzeg Zo nou nog een borreltje en een stukkie tv kijken
28 jan 2011 9:28
Morguh allemaal, Even flink pils in tha house halen, zo. Jongen van mij geeft vanavond feestje. Komen 30 stuks jongelui, van een jaar of 16/17. Pffff..........Ik blijf ECHT niet thuis vanavond. Zie de ravage , morgen wel.
28 jan 2011 10:43
Mogge allemaal....
Sandman schreef:Morguh allemaal, Even flink pils in tha house halen, zo. Jongen van mij geeft vanavond feestje. Komen 30 stuks jongelui, van een jaar of 16/17. Pffff..........Ik blijf ECHT niet thuis vanavond. Zie de ravage , morgen wel.
Fijne dag
Als ik jou was zou ik zondag pas terugkomen, kan die knul van je in de tussentijd opruimen...
28 jan 2011 11:25
Tot overmaat van ramp moet hij morgen ook nog (erg vroeg voetballen), met z'n brakke kop, natuurlijk Meteen na het voetballen, gaat hij opruimen/schoonmaken. Zo niet, dan heeft ie alsnog een k*t weekend
28 jan 2011 17:40
Zo, de werkweek zit er op. Ziek kind uit school gehaald, dus boodschappen komen straks wel.
Schrikdraad, weet dat ik vroeger zo'n pestkop was: laarzen aan en een vriendje/vriendinnetje een hand geven en dan het schrikdraad pakken....ik nergens last van. Maar kan me voorstellen dat een pup toch wel een oplawaai krijgt, heeft toch een wat anders postuur dan een koe.