Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
26 jan 2011 21:48
Hoezo????
Je weet toch niet hoe het tot stand is gekomen!!!
Die vrachtwagen is er immers (waarschijnlijk) ook bij betrokken....
26 jan 2011 21:53
op basis van eerdere incidenten met de knaap
Ik denk niet dat hij hier geheel onschuldig was. Hij heeft in ieder geval de schijn tegen!
26 jan 2011 21:54
Hij heeft de schijn tegen.
Maar onschuldig tot het tegendeel is bewezen...
26 jan 2011 21:55
Exact Henk. Dezelfde gedachte.
26 jan 2011 22:08
911gt2 schreef:Deze gast zou in aanmerking moeten komen voor EMG cursus

Is daar ooit iemand beter van gaan rijden?
26 jan 2011 22:28
Nee dat niet, maar misschien wel beter van gaan nadenken... ijdele hoop ik weet het. En ik weet dat het onterrecht is om hem meteen de stigmatiseren. Ik kan alleen maar hopen dat ik er naast zit. En dat hij dit keer niets fout deed. Maar nogmaals hij heeft zijn verleden niet mee
26 jan 2011 23:06
Ach ja, Porsches zijn gemaakt om hard mee te scheuren, en soms vlieg je dan eens uit de bocht. Hoort erbij.
26 jan 2011 23:08
Dit stukje weg komt mij nogal recht over....
26 jan 2011 23:12
het is in ieder geval die van Peridon. Zie kenteken toen hij net nieuw was en ik nog in mijn tip (zie voorgrond) rondreed. Vet Cool Man rit 2004...
26 jan 2011 23:17
Maarten schreef:Dit stukje weg komt mij nogal recht over....
Ik had het dan ook over figuurlijk uit de bocht vliegen. Zoals je ook niet op de schaatsbaan hoeft te staan om een scheve schaats te rijden.
26 jan 2011 23:46
Vind het ook nogal kort door de bocht om hem gelijk aan de schandpaal te nagelen. Wie weet heeft hij een tikje rechtsachter gehad van de vrachtwagen, is om zijn as gegaan en heeft ie 'm rechts de vangrail in gereden.
Maar ook ik was er niet bij en zoals ik al zei er zijn weer 16 miljoen mensen die een oordeel hebben.
26 jan 2011 23:49
Dikke +1 Maurice
26 jan 2011 23:51
maurice schreef:zoals ik al zei er zijn weer 16 miljoen mensen die een oordeel hebben.
Dat houdt het leven wel zo overzichtelijk. Als je niet in hokjes mag denken en bepaalde associaties kunt hebben, waar heb je dan nog houvast aan?
26 jan 2011 23:56
Er is niks mis met associaties en het denken in bepaalde hokjes. Maar wij zijn er altijd erg goed in om onze ongezoute mening wereldkundig te maken en iedereen die zijn kop boven het maaiveld uit steekt even tercht te wijzen.
Iedereen heeft bij een incident als dit een bepaalde gedachte. Maar wat voegt mijn mening aan het voorval toe behalve dat als blijkt dat Peridon jr. vrijuit gaat de schade al is aangericht. Dit soort meningen en uitingen kennen uiteindelijk alleen maar verliezers.
Er een wat sarcastisch getinte grap over maken heb ik geen probleem mee maar iemand veroordelen voordat de feiten bekend zijn verdiend geen punten.
27 jan 2011 0:00
horn schreef:het is in ieder geval die van Peridon. Zie kenteken toen hij net nieuw was en ik nog in mijn tip (zie voorgrond) rondreed. Vet Cool Man rit 2004...

Yup, stond toen naast hem op dat grasveldje, haalde me in op de snelweg terug ri. Utrecht, man wat een gaaf geluid!
Zonde van de auto, is inderdaad wel meer dan € 10K schade....
27 jan 2011 17:17
maurice schreef:Er is niks mis met associaties en het denken in bepaalde hokjes. Maar wij zijn er altijd erg goed in om onze ongezoute mening wereldkundig te maken en iedereen die zijn kop boven het maaiveld uit steekt even tercht te wijzen.
Iedereen heeft bij een incident als dit een bepaalde gedachte. Maar wat voegt mijn mening aan het voorval toe behalve dat als blijkt dat Peridon jr. vrijuit gaat de schade al is aangericht. Dit soort meningen en uitingen kennen uiteindelijk alleen maar verliezers.
Er een wat sarcastisch getinte grap over maken heb ik geen probleem mee maar iemand veroordelen voordat de feiten bekend zijn verdiend geen punten.
Je hebt wel deels gelijk. Ik zal mijn mening moeten herzien!
Dat is het mooie van een forum, andere mensen kunnen soms je meningen onderschrijven of weerleggen
27 jan 2011 17:37
maurice schreef:Vind het ook nogal kort door de bocht om hem gelijk aan de schandpaal te nagelen. Wie weet heeft hij een tikje rechtsachter gehad van de vrachtwagen, is om zijn as gegaan en heeft ie 'm rechts de vangrail in gereden.
Maar ook ik was er niet bij en zoals ik al zei er zijn weer 16 miljoen mensen die een oordeel hebben.
Denk ik ook, die vrachtwagen zat natuurlijk achter hem te pushen en kon hem alleen voorbij door m ff aan te tikken.... (not)
27 jan 2011 18:00
laa-k zegge, het voordeel van de twijfel heeft deze knaap bij mij niet.
27 jan 2011 18:14
Zien jullie niet

dat de P in de dode hoek van de vrachtwagen staat

Vrachtwagen de klos
27 jan 2011 19:05
Hoor wel eens van parkeerschade, maar dit is overdreven
Dit is iig zonde voor de wagen en zal wel een lieve duit kosten dit weer recht te "plamuren"................
27 jan 2011 19:07
Ach beetje poetsen en polijsten + her en der een restyler en spotrepair en weer als nieuw

.
23 feb 2011 18:57
De schade is dhr. P. kennelijk te gortig:
Door MOD aangepaste link
23 feb 2011 19:37
Goh voor de handige jongens hier een leuk projectje
23 feb 2011 20:20
Leuk als je de PET even doorloopt voor wat prijzen van carrosserie onderdelen van de carrera GT.
Achterbumper inclusief binnenwerk 20.000 euro
Voorkantje 15.000 euro
Voorbumper 5000 euro
Onderplaat voor 9000 euro
Onderplaat achter 27.000 euro