Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: aankoop porsche boxster

26 jan 2011 23:33

Iedereen bedankt voor de goed bedoelde adviezen, jullie hebben mij hiermee erg geholpen. Ben wel benieuwd naar de mailwisseling die Amazon heeft gehad met de huidige eigenaar van de Boxster. Dus Amazon als je tijd en zin hebt...

27 jan 2011 1:20

bedankt Amazon voor je bericht, echter is er waarschijnlijk sprake van een misverstand; de Boxster die ik op het oog heb staat niet in Drachten maar in den bosch...

27 jan 2011 9:37

Mijn linkje gaat toch echt naar Drachten :wink:

Succes met zoeken!

Amazon schreef:Ik weet niet wat je budget is, maar qua verhouding prijs/kilometers/bouwjaar lijkt me deze niet verkeerd.

http://link.marktplaats.nl/397208654

Nette nederlandse Boxster. Ik heb wat mailcontact met de adverteerder gehad, dus als je wat meer wilt weten...

27 jan 2011 15:16

spirit schreef:Iedereen bedankt voor de goed bedoelde adviezen, jullie hebben mij hiermee erg geholpen. Ben wel benieuwd naar de mailwisseling die Amazon heeft gehad met de huidige eigenaar van de Boxster. Dus Amazon als je tijd en zin hebt...

....................... :scratch:

29 jan 2011 20:01

spirit schreef:de Boxster die ik op het oog heb staat niet in Drachten maar in den bosch...

En, al wezen kijken?.........

29 jan 2011 23:29

Ik ben supergelukkig met mijn Boxster, het is een heel fijne wagen, en ik hoop dat degenen die er niks aan vinden omdat ze geen "drol" kosten veel drollen in hun geldbeugel mogen hebben, en anders eens met hun twee voetjes op de grond mogen komen te staan :salut:

29 jan 2011 23:46

+1 :D :D :D :D :D

30 jan 2011 1:03

marco angelo schreef:Het zijn dan ook geen echte Porsches, vandaar dat ze geen drol kosten
Boxsterrijders die elkaar in de haren vliegen :mrgreen: fohn bij de hand?....

30 jan 2011 9:59

DE Boxs(t)erclub Nederland is bij deze opgericht :mrgreen:

30 jan 2011 10:08

Knappe Boxster voor een goede prijs :!:

AKK;tje en je hebt hem in de pocket.... :thumleft:

30 jan 2011 10:14

bully schreef:
marco angelo schreef:Het zijn dan ook geen echte Porsches, vandaar dat ze geen drol kosten
Boxsterrijders die elkaar in de haren vliegen :mrgreen: fohn bij de hand?....

Afbeelding

06 feb 2011 21:10

Heb sinds mijn laatste contact met de eigenaar helaas niets meer van hem vernomen.... zeker geen zin om zaken te doen.... :scratch: ik nu ook niet meer... zeker niet na het lezen van een aantal opmerkingen van forumleden. Op naar de volgende kandidaat!

Nog bedankt voor de adviezen en tips!!! :salut:

06 feb 2011 21:36

Die ligt waarschijnlijk z'n roes uit te slapen. :mrgreen: [/Flauwmodus off]

Je kunt ook een topicje aanmaken met wat je ongeveer zoekt (kleur, motor, km's, jaar, opties, bekleding, budget) en ook wat je ABSOLUUT NIET zoekt.
Kunnen we een beetje meedenken en kijk je zelf ook gewoon verder en laat je ons zien wat er op je pad komt en wat je bevindingen zijn :thumleft: .

08 feb 2011 23:50

zal ik doen "the mud" bedankt!
Plaats een reactie