Ik vrees dat de plaatjes nog erg misleidend zijn. De turbo inlaten in de achter spatborden zijn niet echt, zijn slechts stickers. Zelfde lijkt op te gaan voor de achterlichten en die rare strook tussen de achter lichten. Ook de koplampen zitten nog erg ingeplakt.
Wat wel duidelijk zichtbaar is, de maatvoering is duidelijk groter ben benieuwd wat de invloed hiervan zal zijn op de karakteristieke 911 coupe lijn.
Als die stickers niet bedoeld zijn om iets moois er onder te verhullen maar bedoeld zijn om de lijnen en vormen aan te geven dan lijkt het me verstandig om bij intresse in een nieuwe zsm een 997 GTS te gaan bestellen.
Rob Herfst schreef:Of zou het toch één grote photoshop zijn.......
Lijkt me duidelijk he. Dat het een shop is kan iedereen wel zien lijkt me toch. Maar dit is inderdaad de foto waar hij van gemaakt is. Je ziet zelfs de oranje kooi van de RS nog zitten in de shop. Ook zijn de velgen gewoon RS velgen die licht gemaakt zijn. Zelfs het kenteken hebben ze amper aangepast. Slechts een 1 erbij geplaatst.
En die foto van de voorkant is gewoon een shop op basis van deze foto: Je ziet de dezelfde struikjes, dezelfde spiegeling in de deur en ook weer het doorgeshopte kenteken .
Wel grappig om te zien dat de weerspiegeling en schaduw van de spiegel op de auto dan weer niet klopt.....
Hoort allemaal bij de strategie die Porsche op dit moment voert Paul. Eerst uitgebreid allemaal beelden de wereld in sturen die heel veel commotie veroorzaken en speculaties over wel of niet mooi en dan als iedereen op het kookpunt is alsnog een prachtig nieuw gevormd model introduceren dat in zijn geheel niet lijkt op de 'spy-pics'. En reken dat die 991 een bloedmooie auto wordt.
Veel Porschisten moet een beetje wennen bij de introductie van een nieuwe (911). Een purist is vaak conservatief, wil behouden wat 'ie kent en dus niet veranderen... Daar heb ik zelf eerlijk gezegd ook weleens een beetje last van als 't Porsche betreft.
Gewoon even afwachten, in 't echt bekijken en rijden. Daarna de indrukken eens laten bezinken en alles in 't juiste perspectief plaatsen... Zelf lijkt de 991 mij mooier dan 996 en 997, waar ik 'm voor 't gemak maar even mee vergelijk. Ik ben eerlijk gezegd stiknieuwsgierig naar dat ding!
Wimpie67 schreef:Veel Porschisten moet een beetje wennen bij de introductie van een nieuwe (911). Een purist is vaak conservatief, wil behouden wat 'ie kent en dus niet veranderen... Daar heb ik zelf eerlijk gezegd ook weleens een beetje last van als 't Porsche betreft.
Zelf lijkt de 991 mij mooier dan 996 en 997, waar ik 'm voor 't gemak maar even mee vergelijk. Ik ben eerlijk gezegd stiknieuwsgierig naar dat ding!
Kan me in de woorden van Wimpie wel vinden. Heb nú al (en meestal moet dat even "groeien"), van de foto's af, 't idee dat ik 'm erg mooi ga vinden. Mooie dikke kont, incl. die leds.