17 jan 2011 15:35
17 jan 2011 15:42
17 jan 2011 16:04
12 feb 2011 16:27
12 feb 2011 17:21
12 feb 2011 17:43
thomas993 schreef:dat exportkenteken is toch ook eindig, als ik mag vragen hoeveel is de BPM nog, bij PZ Dusseldorf staat nu een een 997 turbo cabrio en dan weet ik wat er ongeveer nog bovenop komt
12 feb 2011 17:56
12 feb 2011 20:21
12 feb 2011 20:42
13 feb 2011 1:29
13 feb 2011 10:13
blaauw schreef:Het kenteken is geen probleem. Je kunt gewoon een export kenteken ( b.v. http://www.exportkentekens.com/) aanschaffen voor de periode waarin je wilt rijden. In mijn geval zou een kenteken voor de periode april t/m oktober voldoen. Deze kosten voor deze export verzekering zijn overigens inclusief wegenbelasting en WA verzekering. Als ik goed ben geinformeerd is een allrisk verzekering op chassisnummer ook goed mogelijk. Al met al zijn de kosten van een export kenteken veel lager dan de BPM afbouw in dezelfde periode.
blaauw schreef:Voor alle duidelijkheid: ik heb deze kosten uiteraard wel begroot en de afdracht op zich is dus ook niet het probleem. De vraag alleen is heb ik dit kenteken wel zo hard nodig!
13 feb 2011 12:35
ralf996 schreef:invoeren met tegenbewijs