Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Over naar deel 5

12 feb 2011 14:24

Terug naar de klokkies;
ik heb interesse in deze: http://link.marktplaats.nl/406190235

Wat denken jullie ?

12 feb 2011 14:37

ik krijg hoofdpijn van die dial. alleen hele oude navis hebben wel iets. vinden wij.

12 feb 2011 14:55

Den band spreekt ook geen boekdelen ...vinden ik .

12 feb 2011 14:55

nou vindt Wolf alles wat na de uitvinding van het stromend water bedacht is te modern, hoor. dus laat je niet afschrikken. band vind ik overigens ook niet mooi, maar dat is persoonlijk. Navitimer met leren band het mooiste.

12 feb 2011 14:57

maar wat vind jij dan Horn?

12 feb 2011 15:00

vind van de modernere breitlings de navitimer (en sinds kort de heritage) de enige mooie klokken. de rest proletenbakken. de band van de getoonde navitimer vind ik lelijk. maar ook de modernere navitimers vind ik mooi.

Afbeelding Afbeelding

12 feb 2011 15:05

Navitimer met leren band is sowieso het mooiste. Nu vind ik persoonlijk ook de cijfers voor uuraanduiding niet zo mooi, gewone streepjes markers zoals op horn's foto's vind ik persoonlijk ook mooier.

12 feb 2011 15:22

in zwartwit wel acceptabel :mrgreen:
Afbeelding

12 feb 2011 16:00

horn schreef:nou vindt Wolf alles wat na de uitvinding van het stromend water bedacht is te modern.

:mrgreen: hijs goed :res:

13 feb 2011 15:59

jajaja. gister even windowshoppen in de haag, alles groot en glimmend, zeker iwc, niets meer onder de 43 mm;
in de 60-70's was de functie leidend voor de vorm, nu maken ze alleen maar lelijke imponeerklokken. met een etaatje inside...
lolex overigens idem, met gepolijste schakels op een duikwatch en rondom grote letters ringlock, wtf?
zelfde zie je bij P als je achter zo'n 4s rijdt, lijkt wel een ufo, tiefer breiter lauter, niets meer over van de elegante oervormen.
tot zover 8)

13 feb 2011 16:10

je wordt ouder papa ....

Je lijkt mn opa wel , alles was vroeger beter .....

Uit met je rib broek en hup in een Denim slim fit :mrgreen:

13 feb 2011 16:17

Wolf :mrgreen:

"Vroeger gaf je een meid een pop en een jongen een timmerdoos, maar tegenwoordig moet 't allemaal elektriek wezen...ach, ik ben te oud voor die rótzooi" :lol:

13 feb 2011 19:50

klassieker: "ik blijf met mijn kado in de deuropening staan. En degene die op me af komt... dat is de jarige..."

13 feb 2011 20:01

Simon Carmiggelt meen ik mij te herrinneren?!

14 feb 2011 0:31

horn schreef:klassieker: "ik blijf met mijn kado in de deuropening staan. En degene die op me af komt... dat is de jarige..."

..."maar laatst had ik een verkeerd kereltje te pakken..." :lol:

14 feb 2011 0:34

http://link.marktplaats.nl/421401235
De mijne toch maar in de bingo gedaan.........heb al een bod van 1500,- zoals jullie zien van ene M.Z. Farid die in horloges handelt :roll: .
Eerst ontkent meneer dat en geeft hij aan dat het horloge voor hemzelf is, vervolgens geeft meneer het toe en zegt hij morgen voor een Da Vinci te gaan kijken (terwijl z'n budget voor een horloge gisteravond nog maar 1500,- was).........typisch hoe dat gaat :roll: .

Prijs is uiteraard exclusief PF korting :wink:

14 feb 2011 0:44

THE MUD schreef:typisch hoe dat gaat :roll: .

Ik herrinner me nog de tijd dat jij niet veel anders deed Mud...kopen en verkopen, dus zó heel typisch kun jij dat niet vinden :wink:

14 feb 2011 0:46

Ja maar Jurgen, dat was de tijd waarin de aarde nog plat was en je er met je scheepje vanaf mieterde en de tijd waarin mannen van staal nog vlogen in vliegtuigjes van hout :wink: .

14 feb 2011 1:18

Jurgen schreef:
horn schreef:klassieker: "ik blijf met mijn kado in de deuropening staan. En degene die op me af komt... dat is de jarige..."

..."maar laatst had ik een verkeerd kereltje te pakken..." :lol:

Eh, non comprendo... :roll:
from Barca...

14 feb 2011 8:48

wim sonneveld. quote van een stukje klassiek cabaret.

14 feb 2011 16:10

Aah, vintage cabaret! :wink:

14 feb 2011 16:18

Nu heeft mijn vader thuis een aantal boekjes waarin de verhalen van Carmiggelt gebundeld zijn. Ik weet voor 99 % zeker dat dat verhaal over die verjaardag daar in staat. Ik vraag mij af wie van de heren er plagiaat gepleegd heeft. :lol:
On topic: heeft er nog iemand een leuke klok aangeschaft de laatste tijd?

14 feb 2011 16:49

Ewout schreef:Ik vraag mij af wie van de heren er plagiaat gepleegd heeft. :lol:

Conference Wim Sonneveld, tekst Simon Carmiggelt....

14 feb 2011 17:16

Anny van Buul in Den Bosch stopt met TagHeuer, dus alles gaat weg met 25% korting. Er ligt nog een mooie Monaco Chrono met grote kast en saffierglas (nieuwste model naar ik me heb laten vertellen), zwart met zwart croco band te wachten op een gelukkige. Van EUR 3.800,00 voor EUR 2.790,00

Ik heb een bod gedaan voor EUR 2.500,00, maar daar ging 'ie niet voor weg...

14 feb 2011 17:32

Blijkbaar heb je interesse, anders had je dat bod niet gedaan. Voor dat prijsverschil laat je hem lopen, snap ik niet :roll:
Gesloten onderwerp