Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Effe voorstellen

14 feb 2011 22:09

wat een actief forum ... dank voor de antwoorden en discussie :cheers:

@donkey: ik heb zelf een SLK320; een prachtig cabrio vind ik; de cabrio's van Pvind ik inderdaad ook wat minder mooi tov de coupe's en de looks vind ik ook belangrijk !
@porsche964: je bent gezegend met meerdere P's in de buurt; heerlijk ! is de 996 bij jou in de buurt misschien ook te koop? Is het een 3.6?
Tja, ik twijfel erg tussen een 964, 933 en een 966. De laatste vind ik toch wel mooier maar dan wel liever een 3.6. Maar ja, die zijn weer duurder ..... Ben je tevreden met je 964?
@ allen: dank voor jullie adviezen en overwegingen ...

Jos

14 feb 2011 22:13

donkey schreef:
Ewout schreef:Uiteindelijk wil iedereen een cabrio, alleen duurt het bij sommigen wat langer voor ze dat beseffen.

helemaal mee eens Ewout, een cabrio is een must! Jammer dat bij P. alleen de looks van de coupe's zoveel mooier zijn dan de cabrio. En 2 cabrio's is mij teveel van het goede.

Kon niet kiezen tussen de coupe en de cabrio....werd het toch de targa, best of both :mrgreen:

14 feb 2011 22:17

@Porsche964: ik heb ff gekeken in je album;
prachtige !!!! 964, mooie kleur en een targa.
Ziet er zeer goed uit ... :D

Jos

14 feb 2011 22:22

Jos klikhierop......wat vindt je ervan, mooie 996, mooie prijs.

14 feb 2011 22:24

Jos-P schreef:is de 996 bij jou in de buurt misschien ook te koop? Is het een 3.6?
Tja, ik twijfel erg tussen een 964, 933 en een 966. De laatste vind ik toch wel mooier maar dan wel liever een 3.6. Maar ja, die zijn weer duurder ...

:popcorn:
Plaats een reactie