Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Over naar deel 5

20 feb 2011 19:21

Chopard Mille Miglia heb ik al 13 jaar, meteen de eerste serie gekocht in 1998 8)

20 feb 2011 19:25

ja vind 'm ook wel kek, weer eens wat anders dan de orakelde ""norm"" hier ...

20 feb 2011 19:28

andere klok, maar toen vond ik hem ook al niet mooi. zeker niet voor dat geld. maar ook (of misschien zelfs wel juist) voor horloges geldt wie betaalt bepaalt.

Afbeelding

20 feb 2011 19:28

Toon schreef:nou veel plezeir dan straks met je gehannes Pammie of Rolex

Thx!

20 feb 2011 19:30

alsof schoonheid of iets mooi is van de prijs afhangt ?

Je vind iets mooi of niet ? Of je dan er dan voor over hebt is toch een andere afweging ?

20 feb 2011 19:52

Toon schreef:alsof schoonheid of iets mooi is van de prijs afhangt ?

Nee. Maar als ik 3K voor een klok moet neertellen wil ik hem 'tijdloos' mooi vinden. Voor 100 euro koop ik nog wel eens een Swatch/Seiko die ik op dat moment mooi vind (maar waarvan ik verwacht dat ik hem na 2 jaar niet of minder ga dragen). Zo zijn er diverse dure klokken die ik best mooi vind, maar waar ik het geld niet voor over heb omdat ik toch bijna altijd mijn IWC draag. Als een vintage rolex, een sub met groene bezel, een Omega speedmaster, een Panerai Radiomir, een Tag Heuer Carrera etc etc allemaal 100 euro kostten had ik ze allemaal in de kast liggen, ben ik bang. Dat bedoelde ik ermee.

Maar jij mag hem mooi vinden en kopen hoor. Dan feliciteer ik je. Ik vind het nl het mooiste als iemand een horloge koopt dat hij/zij juist echt mooi vindt. En of ik hem dan mooi vind zal me roesten. In dit geval werd de vraag gesteld 'wat vinden jullie van dit horloge?' en dan krijg je gewoon diverse meningen.

20 feb 2011 19:57

horn schreef:In dit geval werd de vraag gesteld 'wat vinden jullie van dit horloge?' en dan krijg je gewoon diverse meningen.

Klopt, maar in dit geval (b)lijkt de beslissing om het horloge te kopen (mede) af te hangen van de mening van anderen hier. Nog een mening, maar dan daarover: :?
Koop vooral wat je zelf mooi vindt en je kunt veroorloven. Wat anderen ervan vinden: :ass:

20 feb 2011 20:03

Gisteren deze gekocht voor mijn vrouw. Altijd al een mooie band gevonden. Hopelijk durft ze deze wel te dragen op vakanties (niet bang om te beschadigen etc.)

Afbeelding

Overigens wel met een witte plaat.

20 feb 2011 20:41

dank je Eric voor de verfijnde aanvulling. Dat was uiteindelijk mijn mening. En die van Harald ook.

Koop gewoon wat jezelf leuk vind en laat je oor niet zo hangen naar al die meninkjes hier.

Dus ASW als jij die Chopard gewoon mooi vindt en je heb de centen ervoor over ... gewoon doen. Ongeacht wat al die anderen en incluis mezelf ervan vinden.

20 feb 2011 20:59

Ik ben al 13 jaar erg blij met mijn Chopard Mille Miglia 1998, maar als horn 'm niet mooi vindt, begin ik toch te twijfelen :?

20 feb 2011 22:42

Toon schreef:Koop gewoon wat jezelf leuk vind en laat je oor niet zo hangen naar al die meninkjes hier.

Ik denk dat je de reactie van ASW niet zo serieus moet nemen. Die doet toch wel wat hij zelf wil.
Edwin996 schreef:maar als horn 'm niet mooi vindt, begin ik toch te twijfelen

Doe maar niet, anders moet je behalve naar een ander klokkie ook op zoek naar een andere auto :twisted: :mrgreen:

20 feb 2011 23:18

Zoveel mensen zoveel wensen...

Deze is mij nog steeds niet aan het vervelen, maar inmiddels wel met zwart leren band. ;)

Afbeelding

20 feb 2011 23:42

horn schreef:
ERwin996 schreef:maar als horn 'm niet mooi vindt, begin ik toch te twijfelen

Doe maar niet, anders moet je behalve naar een ander klokkie ook op zoek naar een andere auto :twisted: :mrgreen:

:cheesy: Moet ik ook nog op zoek naar een andere naam, die vind je kennelijk ook niet mooi.

20 feb 2011 23:45

erwin996 schreef:Ik ben al 13 jaar erg blij met mijn Chopard Mille Miglia 1998, maar als horn 'm niet mooi vindt, begin ik toch te twijfelen :?

Ik heb zelf de 2001 titanium uitvoering, die vind ik persoonlijk wat rustiger:

Afbeelding

En ja, dat bandje infantiel?, dat past dan lekker bij me; ik hou namelijk ook van door tunnels scheuren met 't raampie open.... :mrgreen:

20 feb 2011 23:54

patrick911 schreef:Ik heb zelf de 2001 titanium uitvoering, die vind ik persoonlijk wat rustiger:

Die vind ik dan weer minder rustig, vanwege de grovere kast met teksten op de randen, grotere cijfers op de wijzerplaat. Voor de rest ook een mooie klok natuurlijk.

21 feb 2011 9:11

http://www.chopard.com/valentineday/

De site zegt genoeg ....meer juwelen dan klokkies ...wijven brand :mrgreen:

21 feb 2011 10:06

chelsea schreef:Gisteren deze gekocht voor mijn vrouw. Altijd al een mooie band gevonden. Hopelijk durft ze deze wel te dragen op vakanties (niet bang om te beschadigen etc.)

Afbeelding

Overigens wel met een witte plaat.

Het is een SEL, heb ik jaren gedragen. Beschadigen doet deze wel, maar het meeste onder op de slutingsclip van de band. Verder is hij behoorlijk beschadigingsproof.
Het nu, al weer 11 jaar, een LINK en hier geld het zelfde voor. Vind de link band persoonlijk mooier, vandaar ook de overstap van SEL naar LINK.

21 feb 2011 10:08

horn schreef: Als een vintage rolex, een sub met groene bezel, een Omega speedmaster, een Panerai Radiomir, een Tag Heuer Carrera etc etc allemaal 100 euro kostten had ik ze allemaal in de kast liggen, ben ik bang.

Al eens op Marktplaats gekeken?? Hoe groot is die kast van jou :lol: :lol:

21 feb 2011 10:35

Ik heb nog een Heuer Monza (CR 2110) uit de classic series liggen, vroeger veel gedragen, maar ligt nu stof te happen. Nieuw gekocht in 2002 (Zwitserland), iemand interesse?:

Afbeelding

Heb hem verder niet te koop staan, maar met al die 'freaks' hier is er misschien een nieuw baasje voor te vinden?
Indien interesse graag Pbtje...

21 feb 2011 13:23

horn schreef:Ik denk dat je de reactie van ASW niet zo serieus moet nemen. Die doet toch wel wat hij zelf wil.

:thumleft:

anders had ik niet tweemaal een 996 aangeschaft :wink:

21 feb 2011 18:25

Beste Marino ,

Wat moet deze monza kosten ?

mvg , Harald

21 feb 2011 20:12

Hij zegt nog ; "bij interesse graag een PB'tje"... :twisted:

21 feb 2011 21:02

oke, ik bied twee PB'tjes... :twisted:

ASW schreef:anders had ik niet tweemaal een 996 aangeschaft :wink:

Een ezel stoot zich in het 'gemeen.... :^:

21 feb 2011 21:05

Ik heb hem dat via pb al reeds gemeld...

Was inmiddels niet de enige, dus wie weet binnenkort weer een bijdrage voor de pot? :wink:

24 feb 2011 18:14

Op naar de radiomir :mrgreen:
Gesloten onderwerp