Een tijdje heb ik niets van me laten horen, maar dat betekent niet dat het project heeft stil gelegen. Jullie hadden gelijk het is langer gaan duren dan gepland.
Toch schiet het nu lekker op. Met name de plaatwerker heeft veel tijd nodig gehad. Er waren een aantal tegenvallers wat roest betreft. Maar ze hadden het ook erg druk waardoor andere projecten soms meer voorrang kregen.
De buitendorpels en slotplaten zijn vervangen. Ook de ophanglijst rechter voorportier is vervangen. Daarnaast is er nog wat kleiner- las en plaat werk gedaan.
De linker deur had veel roest en is gerepareerd. Een nieuwe voorbumper en rechter spatboord waren nodig.
De auto is op de richtbank geweest. Kennelijk zijn er in het verleden toch wat ongelukje geweest aangezien de carrosserie behoorlijk kom was. Doordat alles nu weer recht is zijn alle naden ook weer mooier.
Ik moet zeggen dat ze zeer goed werk hebben geleverd. Alle plaat delen zijn voor het spuiten gemonteerd en alle naden zijn gecontroleerd. Hiet ziet er zeer fraai uit. Vaak zie je na restauraties dat een portier oid toch niet goed past.
De auto is gestraald, in de epoxy en grond verf gezet. Al het plaat werk is super strak geworden!! De foto's zal ik in het volgende bericht laten zien.

Laatst bijgewerkt door
Menno op 24 jul 2011 23:09, in totaal 1 keer bewerkt.