| Auteur | Bericht | 

| Master Ken 
					Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant   |   Re: Porsche InsiderIs er recent nog een nieuwe editie uitgkomen? 

| 

| 02 apr 2010 10:36 | 

| 

|  | 

| Master Ken 
					Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant   |   Re: Porsche InsiderIemand nog 1 gehad de laatste tijd? 

| 

| 30 dec 2010 0:06 | 

| 

|  | 

| Dimitri-Turbo 
					Omg. Amsterdam   |   Re: Porsche Insider_________________________________________Nee .... ik niet in ieder geval   Het leven gaat door..

| 

| 30 dec 2010 0:08 | 

| 

|  | 

| maurice 
					Turbo S - 542pkFriesland   |   Re: Porsche Insider_________________________________________Het Insider programma is veranderd. Het magazine krijg je niet meer zomaar toegestuurd maar alleen nog wanneer je deel neemt aan het Insider programma en daarvoor moet je weer vaste klant bij een officieel PC zijn en je auto daar laten onderhouden.Porsche Insider Factory original Porsche Special build Turbo S

| 

| 01 jan 2011 12:24 | 

| 

|  | 

| EriC4C 
					Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18   |   Re: Porsche Insider_________________________________________Interessante info, maar geen antwoord op de gestelde vraag.   Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!

| 

| 01 jan 2011 12:55 | 

| 

|  | 

| Master Ken 
					Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant   |   Re: Porsche InsiderDe laatste is van afgelopen zomer. 

| 

| 01 jan 2011 15:30 | 

| 

|  | 

| maurice 
					Turbo S - 542pkFriesland   |   Re: Porsche Insider_________________________________________Om concreet de vraag te beantwoorden (dan is Eric ook weer gelukkig     ) Nee, volgens mij dateert de laatste ergens uit het voorjaar. Als ik er één krijg laat ik het hier wel weten.Factory original Porsche Special build Turbo S

| 

| 02 jan 2011 10:03 | 

| 

|  | 

| EriC4C 
					Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18   |   Re: Porsche Insider_________________________________________Nee hoor, want mij persoonlijk interesseert het geen    wanneer dat was     .Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!

| 

| 02 jan 2011 10:51 | 

| 

|  | 

| turbocruiser 
					964 C2 1992Amstelveen   |   Re: Porsche InsiderWeet iemand wat nou de concrete voordelen zijn van het 'porsche insider' - programma? Voorwaarde is dat je je auto in onderhoud hebt bij een officiele p-dealer, en dan? krijg je korting bij Hertz en natuurlijk een gaaf porsche-logo-pasje._________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"

| 

| 26 feb 2011 16:37 | 

| 

|  | 

| D.D. 
					Op zoek naar...Noordwijk aan zee   |   Re: Porsche InsiderZal de voordelen even opzoeken, weet wel haal en brengservice, vervangende gelijkwaardige auto bij reparatie of onderhoud. _________________________________________Zal morgen even posten.
 HOOTERS.....;)

| 

| 26 feb 2011 21:06 | 

| 

|  |