Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Verliefd! -- op 'n 996 by van Krey --

27 feb 2011 19:34

Morgen maar eens even bellen. Moet ook nog beurt hebben en wat spuitwerk aan de voorbumper. Goed om te weten!

dank jullie allen!

27 feb 2011 20:06

Ik heb dezelfde combi gehad op mijn vorige P (996MK2 C2 tip) en vond het erg mooi. Kreeg ook altijd veel complimenten over de combi van voornamelijk niet-P-rijders. Zeg nooit nooit, maar ik zal deze combinatie nooit meer kopen (op een P, wel mooi op Maserati of Engels).

Verveelt en is bij verkoop weinig courant. Mijn vorige staat na twee jaar nog bij PCG terwijl het verder een geweldige auto is.

Mijn advies: kijk ook even naar die linkjes op de vorige pagina. Vooral die blauwe uit Nijmegen lijkt me een knappe auto voor een goede prijs.

27 feb 2011 20:25

Goed om te heroverwegen dan, was eigenlijk niet echt van plan om m ooit nog weg te doen! hahah

dank je voor de adviezen

27 feb 2011 21:29

ik vind het ook een erg mooie kleurcombi, maar goed, heb hier al eerder verteld dat ik van lichte interieurs houdt:

911: Cork
BMW: Natur braun
Volvo: Sand beige

27 feb 2011 21:56

Of deze natuurlijk...
:mrgreen:

27 feb 2011 22:40

Mooie auto, maar zoek eigenlijk wel een handgeschakelde uitvoering.....mooie auto voor die prijs!

27 feb 2011 23:03

Over smaak valt niet te twisten idd. Ze hebben voor mij allebei hun voor- en nadelen.

Ik heb gekozen voor de tip vanwege de relatief veiligere bak tov de motor. En toen ik er in had proefgereden was ik ook meteen verkocht...

27 feb 2011 23:06

wolf schreef:tja, n 2001 met 140k handje....
neem aan dat herr junggg z'n due diligence gedaan heeft...

Wat bedoel je Wolf?

27 feb 2011 23:43

Kleine engine issues, nooit van gehoord?

28 feb 2011 0:18

gaap, gaan we weer... :bang:

28 feb 2011 0:20

Je doet het zelf ook :wink:
Leonardo schreef:Ik heb gekozen voor de tip vanwege de relatief veiligere bak tov de motor....

28 feb 2011 0:54

:thumleft:

28 feb 2011 7:49

wolf schreef:Kleine engine issues, nooit van gehoord?

Tuurlijk wel maar daar zie ik natuurlijk aan de buitenkant niets van.... Hoopdat ze dat met een akk er een beetje uit kunnen halen! Blijft natuurlijk een gok.

28 feb 2011 9:01

kijk 's aan, de "wolf" zit weer in het forum... :mrgreen:

beter poetsen maar weer :popcorn:

28 feb 2011 12:57

dat `poep`bruine interieur heeft mij nooit kunnen bekoren.. maar er zijn er gelukkig voor de verkoper vast genoeg die t geweldig vinden 8)

28 feb 2011 13:54

chelsea schreef:Volgens mij doet Schmidt het wat ingewikkelder onderhoud voor van Krey. Dus in hoeverre deze een akk kan doen :scratch:

Denk dat Frank zijn goede naam wel wil behouden. En zal daarom best een onafhankelijk keuring kunnen doen. Ook al is het voor Carlo. (heb verder geen aandelen)
:mrgreen:

28 feb 2011 15:04

brian951 schreef:dat `poep`bruine interieur heeft mij nooit kunnen bekoren.. maar er zijn er gelukkig voor de verkoper vast genoeg die t geweldig vinden 8)
Is het jou wel eens opgevallen dat je replies louter en alleen bestaan uit een negatieve ondertoon? :scratch:

Ow en als jouw poep die kleur heeft zou ik nog eens langs de dokter gaan! :flush:

28 feb 2011 15:36

ik vraag me af of het erg handig is hier te lopen roepen dat je verliefd bent geworden op een auto waarover je nog moet onderhandelen ;-)

28 feb 2011 16:18

Is een heel simpel antwoord op te geven; dat hangt af van de omstandigheden van het geval :mrgreen:

28 feb 2011 17:08

brian951 schreef:dat `poep`bruine interieur heeft mij nooit kunnen bekoren.. maar er zijn er gelukkig voor de verkoper vast genoeg die t geweldig vinden 8)

ahhahahaaha :flush: Poepkleur, dank je!

01 maart 2011 15:35

911gt2 schreef:
Is het jou wel eens opgevallen dat je replies louter en alleen bestaan uit een negatieve ondertoon? :scratch:

Ow en als jouw poep die kleur heeft zou ik nog eens langs de dokter gaan! :flush:

T valt mij eerlijk gezegd meer op dat JIJ op alles wat ik zeg commentaar heb, ik geef slechts mijn mening, niks meer en niks minder, moet je maar tegen kunnen, anders miss lid worden van het vivaforum .. ps met mijn stoelgang is niks mis 8)

01 maart 2011 15:43

Laat 911gt2 nu niet de enige zijn die was opgevallen dat jij ... :twisted:

Denk je overigens dat TS het veel zal interesseren wat de mening/smaak is van jou?

01 maart 2011 15:49

Ben je wel 'liefhebber' Brian?...... :wink:

01 maart 2011 19:07

Hier ook een liefhebber van de P kleur. :thumleft: Ik vind het mooier dan soewart.

01 maart 2011 21:47

barolo schreef:Hier ook een liefhebber van de P kleur. :thumleft: Ik vind het mooier dan soewart.

Heyheyhey niet overdrijven he... :ass: :ba:
Gesloten onderwerp