Net de laatste aflevering van Spartacus "Gods of the Arena" gekeken. Erg goed, hoop dat Spartacus snel geneesd en we dan verder kunnen met de tocht naar Rome.
Verder is Dexter natuurlijk een super serie. Heb ook erg genoten van Boardwalk Empire. Verder was ik ook erg onder de indruk van The Walking Dead, ben helemaal niet zo'n Zombie liefhebber maar vond deze wel goed. Serie om een lach op je gezicht te krijgen, 2 and a 1/2 men en Blue Mountain State.
The Mentalist en Castle, 2 erg leuke series achter elkaar op donderdagavond met in elke serie trouwens "toevalligerwijs" ook mooie hoofdrolspelers, Lisbon en Beckett.
horn schreef:Dank voor de suggesties. Heb inmiddels Deadwood, 6 ft under, Sopranos, Californication en Episodes op de rol staan. Kan weer even vooruit!
Ook leuke series: Spartacus (Blood and Sand & Gods of the Arena)
Gisterenavond ook, na tip van Henk, Bellicher; de macht van meneer Miller gekeken. Einde was wat jammer, maar de rest was wel on-nederlands goed (miniserie bij VPRO in 4 afleveringen in oktober/november 2010).
roenkie schreef:blijf ik me maar afvragen wat Peggy Bundy tussen een stel van die bikers moet
Ze speelt een hele belangrijke rol, moet je wel zeggen dat (mijn mening) het 1st seizoen beter was dan de andere maar het einde van Seizoen 3 is super en geheel niet te vergelijken met het einde van seizoen 2.
Jurgen schreef:Ik vind 't juist erg knap dat ze Peggy Bundy doet vergeten.
Hadden we het van de week nog over, super dat je bijna geen enkel moment aan Peggy moet denken.
Seizoen 4 is reeds besteld toen 3 nog liep, dus in september kunnen we ervan gaan genieten.
ik sprak net een collega die me vertelde dat hij zo'n goede serie volgde op tv. Sons of Anarchy. Die wist nog niet eens dat het Peggy Bundy was... (dus doet ze dat idd goed)
op advies van hier gisteren met totmbo The secret life of bees gekeken - goede film! Zaterdag Green hornet gezien, viel me tegen. Oja, en gisteren Kill The Messenger van Chris Rock (registratie van 3 optredens) gezien en me bescheurd.
heel iets anders: heb in de auto altijd luisterboeken opstaan (rij zeker 4x per week B'hoven-A'doorn en vv) en vind dat een prima tijdsbesteding. Kom veel minder aan lezen toe dan ik zou willen en kan zo toch lekker boeken 'lezen'. Kwam gisteren iets anders tegen: Lieve Marianne van Peter Heerschop van 2005, 2006, 2007, 2008 en 2009. Heb vandaag echt met tranen in mijn ogen in de file gestaan. Niet van de file, maar van het lachen...
The Walking Dead volg ik ook. Jammer dat ze nu zo'n duffe season-break hebben. Dat hebben al die shows overigens. Lang leve EZTV
Delnoy schreef:
horn schreef:Dank voor de suggesties. Heb inmiddels Deadwood, 6 ft under, Sopranos, Californication en Episodes op de rol staan. Kan weer even vooruit!
Ook leuke series: Spartacus (Blood and Sand & Gods of the Arena)