16 apr 2005 22:35
Ivo964C2 schreef: Ja....m.a.w. de rest doet maar wat??
SPEEDY944 schreef:In de autobranche kom ik die vaak genoeg tegen, inderdaad....
16 apr 2005 23:18
16 apr 2005 23:28
HenkC2C schreef:
Jammer Speedy944!
Had je inmiddels hoger ingeschat, na een aantal goed onderbouwde posts van je gelezen te hebben, kreeg ik de indruk dat je een proffesionele kijk op een aantal zaken hebt.
Deze opmerking raakt kant nog wal, behalve erg generaliserend ook nog erg laagdunkend.
En ja ik voel me aangesproken en dat zegt meer over jou dan over mij.![]()
16 apr 2005 23:41
17 apr 2005 0:10
Butzi schreef:
Beste Henk , als onpartijdig lezer van dit topic vind ik jouw reactie op Speedy944 vrij emotioneel en overtrokken. Je voelt je blijkbaar aangevallen , maar ik kan dat niet uit Speedy's post opmaken. Hij kan toch best negatieve ervaringen hebben opgedaan? Ik vind dergelijke reacties (van jou dus) de sfeer op het forum niet ten goede komen. Sorry , dat moest ik even kwijt!
17 apr 2005 0:14
plh schreef:Oké, 't is de toon die de muziek maakt......, maar als je reeds jaren in de autobranche werkzaam bent, ben je de negatieve uitspraken over deze branche weleens beu.
17 apr 2005 0:17
17 apr 2005 0:28
HenkC2C schreef:Butzi schreef:
Beste Henk , als onpartijdig lezer van dit topic vind ik jouw reactie op Speedy944 vrij emotioneel en overtrokken. Je voelt je blijkbaar aangevallen , maar ik kan dat niet uit Speedy's post opmaken. Hij kan toch best negatieve ervaringen hebben opgedaan? Ik vind dergelijke reacties (van jou dus) de sfeer op het forum niet ten goede komen. Sorry , dat moest ik even kwijt!
Butzi, dank je voor je onpartijdige visie op deze discussie!
Iemand die mij een beetje kent weet dat ik het totaal onbelangrijk vind om gelijk te krijgen, zo ook nu.
Zo geef ik jou direct gelijk dat mijn reactie vrij emotioneel was, overtrokken daarentegen, absoluut niet.
Hij dekt volledig de lading.
Zoals plh terecht opmerkt, de negatieve uitspraken over de autobranche door de jaren heen raken je!
Zeker wanneer je met bovengemiddelde inzet en klantvriendelijkheid in deze branche werkzaam bent.
Het is dan ook te gemakkelijk om te zeggen dat je vaak genoeg tegenkomt "dat men maar wat doet" in de autobranche.
Mijn opmerking dat ik Speedy944 hoger inschatte(+ motivatie), gaf toch al aan dat ik een dergelijke opmerking niet direct uit zijn hoek had verwacht.
Hoop nogmaals niet de indruk te wekken, mijn gelijk te willen halen maar wel hoop ik de uitleg gegeven te hebben waardoor in ieder geval MIJN opmerking NIET ongestoeld een hele beroepsgroep onderuit haalt en zich slechts beperkt tot het (tijdelijk) raken van de plaatser van een in mijn opinie onterecht negatieve opmerking.
No hard feelings dus.
17 apr 2005 0:33
MS964 schreef:
Goed, om de lucht te klaren, en omdat TJ heeft bewezen over een gezonde dosis humor te beschikken:
Theo, ik kom volgende week zaterdag even langs voor een proefrit. Ik zag nl. een geinige 996 Turbo staan:
TOT ZATERDAG!
17 apr 2005 0:34
17 apr 2005 0:36
HenkC2C schreef:Butzi![]()
![]()
@ Mischa
Speedy944verzekeringsbranche
HenkC2Cautobranche
plhautobranche
![]()
![]()
17 apr 2005 0:37
17 apr 2005 6:58
17 apr 2005 10:08
Nicolò schreef:Heb er wel van geleerd, stond bij vishandel Schmidt nog te trillen op mijn benen
17 apr 2005 11:19
17 apr 2005 11:31
17 apr 2005 11:36
17 apr 2005 11:48
17 apr 2005 11:53
17 apr 2005 11:55
SPEEDY944 schreef:Het is als de 'wet van de grote getallen'; als je met veel bedrijven in aanraking komt, is/wordt de kans steeds groter dat je ook de slechte bedrijven tegenkomt...
17 apr 2005 11:58
paSCal schreef:SPEEDY944 schreef:Het is als de 'wet van de grote getallen'; als je met veel bedrijven in aanraking komt, is/wordt de kans steeds groter dat je ook de slechte bedrijven tegenkomt...
Ondanks dat deze opmerking waar is, klopt hij niet met wat je zegt...
Dwz. de kans dat je met slechte bedrijven in aanraking komt, is inderdaad groter, echter zal je in de praktijk met meer GOEDE bedrijven in aanraking komen als met slechte....
Het nadeel aan het menselijk brein is echter, dat je slechte ervaringen veel beter onthoudt dan goede. Ik ken het verhaal uit de 'computerwereld', waarbij je 1500 PC's per maand verkoopt en 20 slechte verhalen per jaar je kapot proberen te maken. Is standaard, doe je niets aan...
17 apr 2005 12:02
SPEEDY944 schreef:Ik heb toch ook nergens beweerd dat ik meer met slechte dan goede bedrijven in aanraking kom?
Voor de rest heb je helemaal gelijk!
15 jun 2005 9:53
Theo Jansen schreef:Met vriendelijke groeten
Theo Jansen
15 jun 2005 11:47
RS-R schreef:Je verwacht toch dat iemand met andermans spullen zuinig is, of ben ik de enige met die gedachte.
15 jun 2005 12:07
Jurgen schreef:...Dit weekend reed PaSCal in de mijne en ging stukje bij beetje vrijer rijden, ...............