Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
28 feb 2011 17:06
Volgens mij leest de openbaar aanklager reacties op internetfora, want inmiddels is bekend gemaakt dat ook het gedrag van Vertonghen onderzocht wordt.
Nu al die anderen nog die dit weekend over de schreef gingen. Of zou die aanklager maar 36 uur per week voor de KNVB werken? Dan lukt het natuurlijk nooit om die waslijst af te werken.
28 feb 2011 17:09
simpel - gewoon prijslijstje maken en veroordelen op basis van de beelden....
slaande beweging maar niet raken: 2 wedstrijden en 10K boete
slaande beweging maar wel iemand raken: 4 wedstrijden en 20K boete
iemand bewust pijn doen (ter inschatting van kijker): 4 wedstrijden en 20K boete
scheidsrechter belagen: 8 wedstrijden en hand afhakken
etc etc...
28 feb 2011 17:18
een soort Sharia dus ...
28 feb 2011 17:21
horn schreef:scheidsrechter belagen: 8 wedstrijden en hand afhakken
en bij recidivisten met de benen verder gaan, is het snel afgelopen....
28 feb 2011 18:21
tja, wel een beetje makkelijk. Er zijn velen die zich zo misdragen. Idd, de dreun in de maag door Vertonghen had ook zomaar een rode kaart kunnen zijn etc etc etc. Het probleem is groter dan Toivonen...
28 feb 2011 18:40
weerspiegeling van de sameleveing ben ik bang
28 feb 2011 18:54
De vele camera's tellen ook mee. 40 jaar geleden werden er ook collega's doormidden geschopt.
28 feb 2011 19:04
en van hanegem vertellen gisteren bij studio sport dat er van hem geen beelden zijn
toen waren er nog geen camera's inderdaad
28 feb 2011 20:05
Devils son schreef:Hij is ook niet geschorst door FC Twente vanwege de slaande beweging, maar zijn wangedrag daarna... Dat is iig de officiƫle verklaring van FC Twente. Dus in die zin is het wel wat anders dan Ajax en PSV.
Overigens: tegen Toivonen loopt een onderzoek. Vertonghen daarentegen mag kennelijk wel slaan. Ik vind dat zo idioot.
Ik heb bij Studio Voetbal overigens nog een aantal overtredingen gezien die onderwerp van onderzoek hadden moeten zijn.
Ofwel je onderzoekt alles, ofwel niets. Niet alleen die ene persoon die door de pers "in het zonnetje" is gezet.
http://www.nu.nl/sport/2457238/knvb-sta ... nghen.html
28 feb 2011 20:25
Zoals ik al schreef:
Devils son schreef:Volgens mij leest de openbaar aanklager reacties op internetfora, want inmiddels is bekend gemaakt dat ook het gedrag van Vertonghen onderzocht wordt.
28 feb 2011 21:05
Niet alleen die ene persoon die door de pers "in het zonnetje" is gezet
Volgens mij zijn de spelers zelf heel goed in staat om zichzelf in het zonnetje te zetten.
En heeft de gemiddelde voetballer het IQ van een visstick.
Toivonen zou toch ook eens na moeten denken van en nu maar eens een wedstrijd wat minder opvallen.
En Vertonghen vorig jaar met zijn kakkerl..... opmerking na bekerwinst.
Lekkere voorbeeld functie hebben die jongens. Moet je de B-tjes zondags op de velden zien. Dan doen ze ook al stervende zwanen na.
28 feb 2011 23:03
soepkip 986 schreef:Volgens mij zijn de spelers zelf heel goed in staat om zichzelf in het zonnetje te zetten.
Natuurlijk speelt aanleiding mee, maar jongejonge, wat wordt er overdreven zeg.
01 maart 2011 17:09
Toivonen wel terecht. Toen ik die buikstoot van Vertonghen zag (ondanks wat die verdediger flikte) had ik ook wel een schorsing voor Vertonghen verwacht...
01 maart 2011 21:59
Ik vind dat toch altijd maar weer vreemd: een scheidsrechter/grensrechter die dan roept dat hij e.e.a. beoordeeld had. Waarom kreeg Vertonghen dan geen rood? Je mag toch hopen dat ze de spelregels kennen. M.i. dient een scheidsrechter die zoiets niet beoordeeld als een rode kaart gewoon eens een paar wedstrijden onderbond fluiten/vlaggen.
Toivonen vind ik zwaar bestraft. Norm is 3 wedstrijden, dus ik vraag mij werkelijk af waar de 4e vandaan komt.
Zeker in verhouding tot Douglas te gek voor woorden.
01 maart 2011 22:05
Devils son schreef:Toivonen vind ik zwaar bestraft. Norm is 3 wedstrijden, dus ik vraag mij werkelijk af waar de 4e vandaan komt.
Zo denken ze het nog spannend te kunnen maken in de competitie vermoed ik.
02 maart 2011 0:20
Dat wordt een Antonov AN-225 huren...
02 maart 2011 0:24
Laat m zwemmen, onderweg wordt hij vast beschermd door greenpeace en met n beetje geluk komt hij nog afgetraind aan ook.
02 maart 2011 1:03
roenkie schreef:Laat m zwemmen, onderweg wordt hij vast beschermd door greenpeace en met n beetje geluk komt hij nog afgetraind aan ook.
Wil hij niet. Er is geen Burger King op zee...
02 maart 2011 13:36
Haha.. dat is de beloning als hij het haalt, heb ze in indonesie wel gezien

ff offtopic @ DS: de versterker is uiteindelijk een
CA-2300 geworden van Classe
02 maart 2011 13:48
Mooi!
Ga je geen spijt van krijgen.
02 maart 2011 21:17
Ik dacht dat hij(vd burger king) wel mooi Toivonen kon vervangen.
Hij valt niet zo snel om
02 maart 2011 22:25
Zeg Toon, wat kost dat nou, zo'n scheidsrechter omkopen?