27 feb 2011 19:22
27 feb 2011 19:52
Cloaca schreef:De cuprohr valt me wat tegen...... toch maar even wat extra maatregelingen treffen..... luchtfilterhuis maar eens onder handen nemen........ met een K&N filter.......
01 maart 2011 20:52
01 maart 2011 22:41
01 maart 2011 22:45
horn schreef:misschien kan je je standaard eindtip ruilen met die ronde van Olaf.
02 maart 2011 10:01
horn schreef:misschien kan je je standaard eindtip ruilen met die ronde van olaf. Ik zelf vind een ronde pot op een 964 foeilelijk. heb altijd de standaard uitlaat tip laten verchromen en icm een cuprohr en een k&n luchtfilter altijd genoten van de brom. Vind oprecht niet dat uit de standaard uitlaattip een lelijk geluid komt. Wellicht moet je een k&n inlegfilter doen. Dan kijken en luisteren. Dan eventueel je andere demper vervangen voor een g-bocht. En luisteren. Dan eventueel nog gaten in je luchtfilterhuis boren. En luisteren.
02 maart 2011 13:15
Cloaca schreef:Ik ga eerst even checken of ik niet stiekem al gaten in het deksel van het filterhuis heb zitten.
Cloaca schreef: even flink wat gaten erin boren met een gaten zaag (in het deksel)
02 maart 2011 21:37
02 maart 2011 23:37
03 maart 2011 11:50
Cloaca schreef:Nog te doen:
- Achterzijde toch maar lager maken. Staat net iets te hoog op de poten.....
- Rubber van de homokineet vervangen. Kwam ik tegen met het plaatsen van de cuprohr...![]()
- Uitlijnen.
- Witte knipperlicht glaasjes. Staat denk ik beter met de andere witte spulletjes.
06 maart 2011 0:10
06 maart 2011 0:53
Cloaca schreef: dan moet ik toch echt ook die G bocht plaatsen
06 maart 2011 13:00
06 maart 2011 23:38
07 maart 2011 16:58
07 maart 2011 17:59
07 maart 2011 18:23
07 maart 2011 20:27
07 maart 2011 22:14
M a r c schreef:Maar alleen het eindstuk heb je nog niet gewisseld zeker? Scheelt echt!
07 maart 2011 22:52
07 maart 2011 22:55
11 maart 2011 14:35
14 maart 2011 9:55
14 maart 2011 10:37