Dank voor reacties.
Oei.. da's wel een mooie herinnering aan 2 gave karren Harley
Overigens niet bij Han de deal gemaakt. Had de afgelopen maanden al een beetje rondgekeken naar de mogelijkheden en had wel door dat er een behoorlijke bandbreedte was in inruilprijzen. Aparte was dat je soms veel minder terugkrijgt terwijl de aan te schaffen auto juist erg duur was. Heb nu een erg fijn gevoel overgehouden ondanks dat ik mijn speeltje ga missen.
Ik heb me dus inderdaad moeten afmelden voor 3 april en TC en naar het nu lijkt zal ik dit hele seizoen aan me voorbij zien trekken. Wel disco-en bij Do en meer van die gein maar de rijevenementen dus even niet
Ik zie dit enerzijds als een offer wat ik breng ten faveure van 'een goede deal' en een wat prettigere tweede auto voor het gezin. Anderzijds irriteerde het mij mateloos dat ik maar 2 tot 3.000 km per jaar reed met de GT3. Hij stond dus vaak in weer en wind te niksen onder de carport of in een opslagruimte waar ik een plaatsje huur. Een hoop gedoe voor weinig plezier. De dagen dat ik onbetaalbaar plezier had waren op Zolder, Assen, Rasen, etc. Laten we stellen de ‘snellere’ evenementen.
Belangrijke wens/eis aan de aanschaf van de nieuwe woning was een garage waarin ik in de toekomst twee speeltjes onder dak kan zetten. De vulling van de garage gaat dus echt wel komen en ik ben er van overtuigd dat minimaal 1 de door ons geliefde batch draagt