Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Vakantie ervaring (linnen kap) Zuid Europa. Wie?

16 maart 2011 19:55

Italie, Frankrijk, nog nooit een probleem gehad. Met je dak eraf beleef je het toch echt allemaal anders :D

16 maart 2011 20:51

The Dude schreef:Reeds eerder opgemerkt, net zo'n groot risico als in ons mooie Nederland dat er iets gebeurt de je linnen kap. Mijn ervaring is wel, indien je hotels opzoekt die iets afgelegen liggen, het handig is navraag te doen over de kwaliteit van de toerit naar het hotel. Ben meer dan eens heel bij geweest dat we met de DD onderweg waren. Zelfs met de DD flinke stenen geraakt, half vast gelopen noem maar op.
Maargoed, zijn hier veel Italie gangers dus zal vast niet de enige zijn die onbedoelde "rally's" heeft gereden :D

We hebben het hier wel over overnachten in een hotel, niet over overnachtingen bij de boer. :wink:

16 maart 2011 21:37

Italie, Frankrijk, Duitsland en Emmer compascuum; nooit een probleem gehad. En dat wil ik dit jaar weer voortzetten. Man, wat een plezier lekker met de kap open rijden.

Doen :!:

16 maart 2011 21:49

Niks op het boerenerf! Mooie 5 sterrenhotels maar dan beter bereikbaar met de KJN :mrgreen:

16 maart 2011 23:23

Afbeelding

Gewoon doen...

17 maart 2011 21:03

Met de S2000 tot aan zuid Italiƫ geweest. Nergens last van!

Wel heb ik met hotels rekening gehouden dat er een parking bij zat.

25 maart 2011 23:26

Wij gaan al jaren naar Zuid Italie, nog nooit een probleem gehad (wordt saai, waar komt dat imago van Italie toch vandaan)
Tip: Passo del Diavolo in Abruzzo, goddelijk sturen en geen kip op de weg, zelfs in het hoofdseizoen. :cheers:
Plaats een reactie