20 maart 2011 20:16
21 maart 2011 16:36
21 maart 2011 18:30
21 maart 2011 20:36
21 maart 2011 22:53
21 maart 2011 23:00
21 maart 2011 23:47
22 maart 2011 22:23
22 maart 2011 23:08
Unteed schreef:Ik heb er 4 gemaakt zodat ik ze onder elke kriksteun kan plaatsen als ik de P optil met mijn schaarlift.
!
23 maart 2011 0:12
Unteed schreef:Ik heb er 4 gemaakt zodat ik ze onder elke kriksteun kan plaatsen als ik de P optil met mijn schaarlift.
23 maart 2011 0:19
donkey schreef:Omdat mijn auto verlaagd is moet ik em aan de voorkant op 2 stoeptegels rijden omdat anders de krik er niet onder past.
23 maart 2011 0:42
23 maart 2011 0:46
23 maart 2011 11:15
23 maart 2011 12:18
donkey schreef:Unteed schreef:Ik heb er 4 gemaakt zodat ik ze onder elke kriksteun kan plaatsen als ik de P optil met mijn schaarlift.
!
Ik begrijp het nog steeds niet: ik til de auto toch per wiel met 1 schaarkrik op, dan zou 1 pad toch voldoende zijn, of til jij met meerdere krikken de auto in zijn geheel op? Of verschillen de steunen?
Overigens vind ik het een mooi staaltje freeswerk, en begrijp ik de reden om het te doen! Omdat mijn auto verlaagd is moet ik em aan de voorkant op 2 stoeptegels (oid: maar ik gebruik tegels) rijden omdat anders de krik er niet onder past. Voordeel is dan wel dat de hoek zodanig is dat de krik de skirts niet meer raakt.
23 maart 2011 16:51
23 maart 2011 17:01
25 maart 2011 22:50
25 maart 2011 23:05
26 maart 2011 14:21
26 maart 2011 17:00
26 maart 2011 21:11
21 mei 2011 12:06
21 mei 2011 13:28
06 nov 2011 19:39