18 maart 2011 21:11
21 maart 2011 21:23
21 maart 2011 23:53
21 maart 2011 23:55
22 maart 2011 10:16
maurice schreef:maar wel lekkage van de kop. Wat ik er van begrijp is het met name cylinder 5 die het meest gevoelig is voor de overbelasting bij een koude motor maar zijn de gevolgen natuurlijk enorm. Ik heb nu zelf met eigen ogen een aantal gevallen gezien waarbij dit het geval was maar om van een constructiefout te spreken gaat mij te ver en heb ik ook nooit eerder genoemd. Wel dat er specifieke problemen op kunnen treden met de 997II motoren.
:
maurice schreef:Daarnaast heeft Porsche het erg moeilijk met de huidige EU-regelgeving betreft motoren. De eisen worden steeds hoger en vergen dat motor ontwerpen elkaar steeds sneller op moeten volgen. De 996 I motoren moesten er komen om aan de emissie eisen te voldoen en dat geldt ook voor alle volgende ontwerpen. Ook de motor die nu in de 991 komt te zitten is grotendeels volledig nieuw ontworpen waarbij naast emisie eisen ook nog eens voorwaarde was dat het gewicht verder naar voren kwam te liggen bij het ontwerp.
22 maart 2011 23:01
23 maart 2011 13:09
Paul II schreef:Je P. komt binnenkort in de verkoop![]()
24 maart 2011 10:14
ver boven de 200 schreef:Wat is er met je auto aan de hand, Paul, gezien de foto van je avatar?
24 maart 2011 10:41
24 maart 2011 11:31
24 maart 2011 17:36
Paul II schreef:Bij de dealer hier zagen ze me binnenkomen met de 2 sondes: "Oh, u vervangt ze zelf?.." en kreeg ik de nieuwe mee![]()
(Ze kennen me al van 2 Porsches terug)
Zij blij (..) en ik
22 sep 2011 22:00
22 sep 2011 23:04
22 sep 2011 23:12
23 sep 2011 12:09
23 sep 2011 12:55