Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Re: Mayo in mijn koelvloeistof -996- KOP GESCHEURD - kosten?

28 maart 2011 10:25

Resto zou wel eens eigenhandig de restwaarde van veel 996'jes veilig gesteld kunnen hebben ;-)

28 maart 2011 10:45

RONALD 996 schreef:Bakoile heeft hij ook vervangen was roet zwart .hadden ze dat niet bij porsche centrum leusden moeten doen
Vind ik echt schandalig dat dit niet gebeurd is .

Er is regelmatig wat aan te merken op garages maar je kunt niet verwachten dat men bij 'een' reparatie gelijk al het andere naloopt.
Oorzaak zou kunnen liggen bij (niet) gepleegd onderhoud door vorige eigenaars.

28 maart 2011 18:00

Het lijkt mij dat als je de motor er 2 keer uithaalt en je vervangt alle keerringen dan chek je toch ook de bakolie
En leidingen vastzetten met een tie rip zie je ook niet vaak bij de porsche dealer .dus ik vind dat porsche centrum leusden hier echt steken heeft laten vallen!!!!!!

28 maart 2011 18:44

Moet me hier aansluiten bij Paul, het is niet gebruikelijk dat bij het uitvoeren van werkzaamheden aan de motor ook automatisch naar de versnellingsbakolie wordt gekeken. Zeker gezien het feit dat deze bij steeds meer auto's in het geheel niet meer vervangen hoeft te worden.

28 maart 2011 19:16

Henk schreef: het is niet gebruikelijk dat bij het uitvoeren van werkzaamheden aan de motor ook automatisch naar de versnellingsbakolie wordt gekeken.

Als ze voor 6500 euro je blok opentrekken mag je toch wel verwachten dat ze alles even nalopen.

28 maart 2011 19:25

En je wieluitlijning ook even controleren gelijk?

Zonder gekheid, je gevoel zegt inderdaad dat je dit mag verwachten maar het een staat natuurlijk los van het ander. Tenzij je er om hebt gevraagd of opdracht toe hebt gegeven. ook ligt het anders wanneer de controle deel uitmaakt van een standaard voorgeschreven procedure.

28 maart 2011 20:24

RONALD 996 schreef:En leidingen vastzetten met een tie rip zie je ook niet vaak bij de porsche dealer .dus ik vind dat porsche centrum leusden hier echt steken heeft laten vallen!!!!!!

Dat past in mijn andere opmerking over het werk van garages :idea: :twisted:

29 maart 2011 13:46

Ik heb een 986 gehad en nu mn 3e 996 3.4....Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met gevoelige IMS Lager motoren e.d. maar mocht het ooi voorkomen denk ik meteen aan resto....De kosten die hij berekend vallen me erg mee als je de prijzen hoort van de dealers...
Met vriendelijke groet,
Nog steeds een blije 996 rijder... :drive:

29 maart 2011 19:52

Resto kan ik je echt aanbevelen .zaterdag nog even langs voor olie en water wissel en dan moet het in orde zijn

30 maart 2011 0:02

ongelofelijk verhaal - 9K bij dealer uitgeven en dan via forum bij een onafhankelijk bedrijf voor een derde vd prijs en dan supertevreden :bang:

30 maart 2011 13:17

Ongelooflijk maar wel uiteindelijk een fijne uitkomst :thumleft:

30 maart 2011 19:54

thomas993 schreef:ongelofelijk verhaal - 9K bij dealer uitgeven en dan via forum bij een onafhankelijk bedrijf voor een derde vd prijs en dan supertevreden :bang:

Dealer blijft Stealer :wink:

31 maart 2011 16:49

Resto staat in mijn pc,,,,,,, ik heb gelukkig een goede 996 maar mocht het ooit voorkomen ben jij de man toppie :?

03 apr 2011 19:50

met alle plezier mike!

03 apr 2011 19:54

Hartwiek schreef:Ik heb een 986 gehad en nu mn 3e 996 3.4....Ik heb gelukkig nog nooit problemen gehad met gevoelige IMS Lager motoren e.d. maar mocht het ooi voorkomen denk ik meteen aan resto....De kosten die hij berekend vallen me erg mee als je de prijzen hoort van de dealers...
Met vriendelijke groet,
Nog steeds een blije 996 rijder... :drive:

En dan MH bellen :mrgreen:

03 apr 2011 20:03

ja goeie haha

04 apr 2011 8:38

Ja idd, meteen s'morgens toen ik op mn zaak kwam meteen bellen.......had wel een nr van MH.......zodoende....gelukkig is mn paniek nu wat afgezakt...t blijft maar een auto he.....

04 apr 2011 10:44

Doe toch even een pb-tje naar resto, gewoon om te vergelijken.

RESTO

29 maart 2012 12:52

MOD: Onderstaande berichten samengevoegd met het al reeds bestaande topic wat TS eerder gestart heeft.

Goede morgen.,

Resto heeft de 911 weer een onderhoudsbeurt gegeven
hij is weer helemaal top ,blok is helemaal droog en loopt als een zonnetje ook na de kop wissel van resto vorig jaar !
ben weer helemaal blij

Re: RESTO

29 maart 2012 12:54

:D
ik deel je vreugde!!!
nog verrassende dingen tegen gekomen??

29 maart 2012 13:13

... wat zullen we er een hoop topics bij gaan krijgen als iedereen hier gaat posten wanneer (en waar) z'n Porsche een onderhoudsbeurt heeft gehad :popcorn:

29 maart 2012 13:29

had hem gewoon lekker hieronder gezet... viewtopic.php?p=830739#p830739 :idea:

29 maart 2012 13:41

Thanks for the tip, Horn :thumleft:

Topics bij deze dan ook samen gevoegd :salut:

29 maart 2012 18:32

Even misschien niet geheel on-topic maar zijn de ervaringen met MH Peize nu juist overwegend positief of negatief en dan doel ik vooral op prijs/kwaliteit.
Plaats een reactie