Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Op naar Heteren op Zondag 27 maart.

28 maart 2011 0:35

Erick schreef:Niemand de 911R gezien?

Zo leuk he, dat veel mensen daar aan voorbij liepen, ze hadden geen idee....

dannyl schreef:
ASW schreef:
Eric schreef:Ik vroeg aan Joke wat de volgende zou moeten worden: die zwarte 964RS 3.8. :D

Vond ik ook een van de mooisten! :thumleft:

Die was aan de voorkant door een of andere prutser gespoten , de lak was dof en had een sinaasappelhuid. Voor de rest een brute auto en een van de begerendwaardigste .

Viel mij ook op inderdaad. Zal eens vragen wat het verhaal daarachter is.

28 maart 2011 2:58

Afbeelding

;)

28 maart 2011 9:08

De voorkant van die 964RS stond in de folie. Op de voorbumper ter hoogte van de koplampen zaten daar twee uitsparingen in waardoor ik het zag.
Laatst bijgewerkt door Eric op 28 maart 2011 11:09, in totaal 1 keer bewerkt.

28 maart 2011 10:24

Mark Nauta schreef:

Now..Ik denk dat er een hand vol meer forumers die zondag ging wie nu weet dat het iets speciaals was. Zeker naar dat ik my child in a toy shop speech had gedaan.."hey hey kijk look it's een R wow geweldig, weet je wat dat is!" tegen iedereen wie wilde luisteren :mrgreen:

dannyl schreef:
ASW schreef:
Eric schreef:Ik vroeg aan Joke wat de volgende zou moeten worden: die zwarte 964RS 3.8. :D

Vond ik ook een van de mooisten! :thumleft:

Die was aan de voorkant door een of andere prutser gespoten , de lak was dof en had een sinaasappelhuid. Voor de rest een brute auto en een van de begerendwaardigste .

Viel mij ook op inderdaad. Zal eens vragen wat het verhaal daarachter is.

Ja, that was a real shame :( .

28 maart 2011 10:52

Jeroen914 schreef:

Afbeelding

;)

Doet sterk denken aan de R van Dick 'hier', maar de zijruitjes lijken me anders.
Thuis even vergeljken met foto's in RSPM :wink:

28 maart 2011 11:02

Volgens mij stond er ook een oranje 911 speedster. Heeft toevallig een forumlid hem mooi op de foto gezet?

28 maart 2011 11:07

BTRIII schreef:
Mark Nauta schreef:

Now..Ik denk dat er een hand vol meer forumers die zondag ging wie nu weet dat het iets speciaals was.

Iets speciaals? :scratch:

50858 44676

:^:

Mark (en Eric) wat een SuperShow Afbeelding met mooi aandenken daaraan!Afbeelding

28 maart 2011 11:37

Mooie plaatjes Eric!

@ viaa. Kwam hem net hier tegen: http://www.driving-fun.com/1757/the-kno ... lling.aspx De foto zelf: http://www.driving-fun.com/images/artikelen/17968.jpg

@ Paul II. Ik sprak Dick nog zaterdag, toen hadden we het ook over de zijne. De eigenaar van de 911R op de show kent zijn auto ook wel. Ik moet ook de RSPM nog maar eens lezen voor dat artikel.

@ Eric. Verklaard een hoop als er inderdaad folie zit op de 964 RS 3.8. Je hebt gelijk, want volgens mij kan ik het ook zien op de 'studio'-foto's.

28 maart 2011 11:46

@Mark Nauta: dank! Ik ben benieuwd of er ook nog iemand met een fototoestel omheen is gelopen :-) ?
Een collega van me is een roze turbo cabrio aan het ombouwen naar speedster en kan wel wat inspiratie gebruiken namelijk :-)

28 maart 2011 12:04

Mark Nauta schreef:@ Eric. Verklaard een hoop als er inderdaad folie zit op de 964 RS 3.8. Je hebt gelijk, want volgens mij kan ik het ook zien op de 'studio'-foto's.

Idd, ik weet niet hoe ik dat heb gemist. waren de deuren ook gefolied?

28 maart 2011 14:12

Volgens mij zat er alleen folie op de voorbumper en voorklep.
Was het eerste wat mijn vriendin zei: Die auto mag wel een poetsbeurt hebben ziet er niet uit!!
De 993 turbo S vond ik er trouwens ook niet goed uit zien, veel was krassen enz..

28 maart 2011 15:30

Die 993 Turbo S is dus een auto die echt gebruikt wordt door de eigenaar :drive:

28 maart 2011 15:48

Dat zou je misschien zeggen. Maar volgens mij heeft deze auto amper 40K op te teller staan en wordt hij door de eigenaar nauwelijks gebruikt en staat in stalling.

28 maart 2011 16:40

viaa schreef:@Mark Nauta: dank! Ik ben benieuwd of er ook nog iemand met een fototoestel omheen is gelopen :-) ?
Een collega van me is een roze turbo cabrio aan het ombouwen naar speedster en kan wel wat inspiratie gebruiken namelijk :-)

Ik neem aan dat je deze al gezien had? http://porschecentrumgelderland.nl/5/?p=305
Zo niet, dan bij deze ;)

28 maart 2011 16:53

Thx :-) Die had ik nog niet gevonden!
Plaats een reactie