Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
21 jan 2011 12:36
Ik loop al wat langer mee dan vandaag. Heb me in het verleden al intensief met de 911-jes tot ca. 1984 bezig gehouden toen de meesten nog in vaders scrotum rondzwommen, dus ik kan wel een aardig oordeel vormen over advertenties met "origineel", "gereviseerd", etc.
Ik boor niets de grond in, reageer alleen maar op die uitbundige tekst in de advertentie.
Voel je je soms aangesproken? Nergens voor nodig, want ik vind jouw handel wel te pruimen en voor goede prijzen.
21 jan 2011 12:56
Alweer met Rick eens! Die zwarte 3.2 met PIMP rood interieus was volgens mij ee top deal! Heb nog mijn best gedaan deze aan een maat van me aan te bevelen, maar die zit momenteel "in between" houses, dus kwam niet helemaal op het juiste moment zeg maar.
21 jan 2011 15:59
Elferhenkie schreef:Ik voel me absoluut niet aangesproken
Ben alleen van mening dat dit soort opmerkingen op internet iemand behoorlijk kan schaden
Als jij echt zo goed bent, kunnen de potentiele kopers hier beter eerst jouw om advies vragen voor men zelf gaat kijken.
Ik ben van mening dat ieder object eerst "Real live" bekeken dient te worden/ te zijn om een juist oordeel op internet te kunnen plaatsen.
Ten 2e staat in de advertentie dat er rekeningen aanwezig zijn van revisie.
Ik zou daar direct dus niet aan twijfelen

+1
Helemaal met je eens Henkie. Wat een gel.. van Rick om hierboven een auto zo af te serveren omdat meneer het wellicht zo goed weet en op basis van een foto en wat woorden een auto kan beoordelen.
21 jan 2011 16:07
Michel Vaillant schreef: 
Stripfiguur, als je een vulling voor je gaatje zoekt, ik kan je helaas niet helpen.
21 jan 2011 16:11
Het is gewoon geen mooie SC, en geen handbak. Klaar!
21 jan 2011 17:09
Hoi Carrera80,
Het is juist wel een handbak, maar niet de halfautomaat, waar je ook gewoon mee schakelt zonder koppeling, zie foto met koppelingspedaal en rem. Of het een turbobak is, zoals in de advertentie is omschreven laat ik in het midden.
In het RDW register staat de auto overigens wel als Sportomatic. Jammer dat ie aangepast is, want originele en goedwerkende SC Sportomatics zijn tegenwoordig best wel zeldzaam aan het worden.
21 jan 2011 20:17
Carrera80 schreef:Alweer met Rick eens! Die zwarte 3.2 met PIMP rood interieus was volgens mij ee top deal! Heb nog mijn best gedaan deze aan een maat van me aan te bevelen, maar die zit momenteel "in between" houses, dus kwam niet helemaal op het juiste moment zeg maar.
Die heb ik gekocht
En dat rood valt reuze mee, erg mooi zelfs
21 jan 2011 23:39
bzguy, van harte!
Mooie auto!
Feauteau's!!!
22 jan 2011 9:50
@ Elferhenkie: nogmaals dank voor al je info en mails! Helaas had ik vorig weekend dienst en heb ik 10 dagen achter elkaar gewerkt. Weinig tijd dus om in die periode ff naar het noorden te rijden waarmee ik dan alleen aan reistijd 6 uur kwijt ben (tuurlijk is dat niets voor een goede 911, maar kan moeilijk op deze termijn vrij nemen). Daarnaast zou ik dan, zoals jullie hier allen adviseren, een AKK willen laten doen. Ik vond niet dat ik van je kon verlangen om hem voor mij vast te houden totdat ik tijd had.
@TD: na hier wat gelezen te hebben toch echt op zoek naar 3.2
Thanx voor alle jullie hulp!
22 jan 2011 12:45
Rick schreef:Michel Vaillant schreef: 
Stripfiguur, als je een vulling voor je gaatje zoekt, ik kan je helaas niet helpen.
Wat fijn toch dat er alwetende mensen zijn.
Wat zouden we zonder deze toch moeten in het grote donkere 2nd hand Porsche bos
Bedankt voor uw waardevolle bijdrage
26 maart 2011 21:10
Iemand bekend met deze:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=185999511Is dit een orginele kleur?
Groet,
Xa4
26 maart 2011 21:15
Hou er rekening mee dat de auto er in daglicht er heel anders kan uitzien wat lak en schades betreft
26 maart 2011 22:03
Xa4 schreef:Is dit een orginele kleur?
Niet voor dat bouwjaar.....
27 maart 2011 1:17
Niet duur. Een kijkje waard lijkt me..
05 apr 2011 19:51
En, was het wat?.................
05 apr 2011 20:58
Dat dacht ik al, maar Xa4 zoekt al een jaar en kan niets vinden
10 apr 2011 13:53
Xa4 schreef:Ik heb een lichte voorkeur voor Targa
klikkerdeklik.....
11 apr 2011 9:38
Had hem ook al zien staan, maar zoals in juni gemeld:
Na wat gelezen te hebben hier lijkt 3.2 toch betrouwbaarder en dat spreekt me wel aan. Moet natuurlijk wel goed onderhouden zijn, dat spreekt voor zich
Die blauwe in Luik niet naar gaan kijken op advies van een van de forumleden hier

, spaarde me een rit en een middag uit!
Overigens denk ik toch dat ik het liefst een coupe wil, maar een mooie targa is natuurlijk niet uit te sluiten!
Thanx voor al het meedenken!
11 apr 2011 22:45
Mooie wagen, maar is al dat omgebouw gedoe nu wel zo goed voor een auto?
Ik heb altijd de achterdocht dat zo'n ombouw wagen meestal een schadewagen is/was....of weet iemand meer te vertellen over deze turbo ombouw?
Kent iemand deze auto overigens?
http://link.marktplaats.nl/436314893Erg moeilijk om met de eigenaar in contact te komen en erg kortaf aan de telefoon, geeft bijna geen info en is hem eigenlijk allemaal te veel moeite heb ik de indruk. Wacht al 1,5 week op motor en chasis nummer.
11 apr 2011 23:47
[quote="Xa4"]Mooie wagen, maar is al dat omgebouw gedoe nu wel zo goed voor een auto?
Ik heb altijd de achterdocht dat zo'n ombouw wagen meestal een schadewagen is/was.[quote] Waarom, ziet er netjes uit....3.2 blok erin. Ga ge woon eens kijken.
12 apr 2011 8:31
Al 8 jaar in bezit. Misschien heeft hij wat moeite met afscheid nemen
12 apr 2011 12:38
Xa4 schreef:Erg moeilijk om met de eigenaar in contact te komen en erg kortaf aan de telefoon, geeft bijna geen info en is hem eigenlijk allemaal te veel moeite heb ik de indruk. Wacht al 1,5 week op motor en chasis nummer.
Je gaat dus niet kijken naar een auto

van mij had je ook het chassis en motornr niet gekregen, beetje vage zg koper ben je
21 apr 2011 10:39
Beste Xavier, je hebt een PB-tje.
26 apr 2011 20:20
En WPOZ1412 kunnen we Xa4 feliciteren?..............