Re: Remember the "Piet Heijn-Tunnel" ? La Targa Passaggio AM
09 apr 2011 18:20
Bassen schreef:Van wie is de gele 964?
Hallo Bassen,dit is mijn wagen Zij is Super door de tunnels voor de eerste keer op deze manier door de tunnels!! Met zoveel porsches en zoveel mensen die je zo goed begeleiden dat je veilig de snelweg op kan en niet te hard gaat . Olaf en Leo bedankt voor deze fijne avond.
Laatst bijgewerkt door robvanvliet911 op 09 apr 2011 19:28, in totaal 3 keer bewerkt.
09 apr 2011 19:05
Deze keer mijn jongste zoon meegenomen. Voor hem was het de eerste keer en heeft enorm genoten. Vanmorgen werd hij wakker met een grote glimlach op zijn gezicht...... Onbetaalbaar!!
09 apr 2011 19:39
Olaf en LeoH en alle andere mensen van de organisatie met de gele hesjes: het was wederom een topavond Bedankt! Op de heenweg over de A1/A10 werd ik al begeleid door een helikopter
09 apr 2011 19:46
André schreef:Dat ging lekker gelijk op in de PH
bij de 6de (en mijn laatste) keer PH reed ik volgens mij achter jou. Volgens mij kwam er allemaal donder en bliksem uit je uitlaat. ik schrok me een hoedje
09 apr 2011 20:16
pat69 schreef:
André schreef:Dat ging lekker gelijk op in de PH
bij de 6de (en mijn laatste) keer PH reed ik volgens mij achter jou. Volgens mij kwam er allemaal donder en bliksem uit je uitlaat. ik schrok me een hoedje
09 apr 2011 20:18
Rob Herfst schreef:
Sigrid schreef:Wellicht een te snelle conclusie.
Zoals gast het schreef was het geen conclussie, maar een statement!
Uiteraard is het een grap van gast! Stond er bij dat ze het afspraken. Wel heerlijk dat sommige zo fel hierop reageren. Denk dat Jochem en gast met een op de bank zitten. Als er nog foto,'s zijn van zj-bs-55 graag!!
Ps. Olaf top organisatie weer. En wat een gezelligheid met die leernichten.
09 apr 2011 21:08
Heb gisteravond met jochem samen nog hartelijk gelachen om zijn zogenaamde "wraakaktie" Blijkbaar waren er toch nog mensen die dit bericht serieus genomen hebben.
10 apr 2011 14:53
Blijft toch bizar. Ze beweren dat ze meelezen en alles weten en dan komen ze met 30 man om te constateren dat er niet gestraatraced wordt. En dan nog beweren dat ze goed bezig zijn.