18 apr 2011 13:42
18 apr 2011 14:52
18 apr 2011 15:33
18 apr 2011 16:38
18 apr 2011 17:24
kristof schreef:deze foto is van een echte IROC 3.0 RS uit 1974
Ik denk niet dat je dat koopt onder de 250.000 euro.
In replica, +/- 50-60k.
18 apr 2011 17:35
23 mei 2011 9:44
23 mei 2011 9:58
kristof schreef:deze foto is van een echte IROC 3.0 RS uit 1974
Ik denk niet dat je dat koopt onder de 250.000 euro.
In replica, +/- 50-60k.
16 jun 2011 13:34
19 jun 2011 12:49
30 aug 2011 12:36
30 aug 2011 12:57
01 sep 2011 7:59
02 sep 2011 12:38
09 jan 2012 22:33
09 jan 2012 23:36
10 jan 2012 14:38
10 jan 2012 15:40
10 jan 2012 23:56
11 jan 2012 11:17
20 jun 2012 12:06
928S4 schreef:wel dat staat er nog zo bij ...![]()
ben op zoek naar iemand die de laswerken kan uitvoeren, ik kan hem ook wel naar een goed restauratie adres brengen (zoals wim & timo), maar dan heb ik er natuurlijk zelf niet veel aan gedaan. Had hem eigenlijk graag verder willen strippen en dan in een bad of stralen, de las/plaat werken laten uitvoeren en dan stap voor stap terug beginnen opbouwen. stukken stralen, poedercoaten en verder. Intussen wel zekerheid van de motor, dus de koets valt altijd nog wel te herstellen. Ben trouwens ook nog op zoek naar small body achter flanken.
het zal nog even duren en nog een paar euro's kosten maar het komt echt wel voor elkaar
03 sep 2012 12:03