Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
21 apr 2011 8:57
Hallo allemaal,
Ik ben een zoon van Eric, ik wil de mensen bedanken voor de
reacties. Het doet me goed ze te lezen.
Het kwam totaal onverwacht, ik kan het gevoel niet omschrijven. Sommigen van jullie kennen me vast nog wel van het Jumbo evenement in 2009, Rotterdamse tunnelrit of dat gezellige terrasje. Ik vindt mijn vader een held hij heeft mensenlevens gered uit een auto die in het water lag, ook ging hij met zieke kinderen rijden en hij vertelde me nog, er is toch niks wat een beter gevoel geeft als dit. Het was een eerlijke oprechte en lieve vader ik ga hem heel erg missen.
Verder vind ik het heel erg fijn dat er ook mensen van het forum komen. Tof hoor (Y)
Groeten,
Martin
Zoon
21 apr 2011 9:35
Beste Martin,
Voor jou en je familie veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat we met onze komst een waardige bijdrage kunnen leveren aan dit veel te vroege vertrek van een geweldige persoonlijkheid.
Nogmaals, gecondoleerd.
21 apr 2011 9:42
Ook voor jou gecondoleerd Martin. Ik heb je vader niet gekend, en aan de reacties te lezen is dat spijtig. Sterkte...
Mischa
21 apr 2011 10:25
Hillie wil graag dat de auto van Eric al voor dat Eric bij het crematotium komt, daar staat. Dus schrik niet, dat ik al eerder aan kom rijden dan de stoet.
De bijeenkomst in het crematorium wordt langer, dankzij velen. Dus ga alsjeblieft mee naar binnen.
21 apr 2011 10:51
Ik zit een paar dagen in het buitenland dus ben er niet bij.
Mooi dat er zoveel mensen tijd vrijmaken
21 apr 2011 10:52
Ook voor jou gecondoleerd Martin.
21 apr 2011 11:29
Hoewel ik Eric niet persoonlijk heb gekend respecteerde ik zijn bijdragen aan het PF en met name zijn sociale bewogenheid. Een erehaag van zijn geliefde merk is dan het minste wat men terug kan doen.
19. Dimple (en fin.bijdr.)
21 apr 2011 12:08
20. Jeroen (met fin. bijdrage, het minste wat je kan doen voor iemand die altijd alles over had voor een ander....)
21 apr 2011 12:31
Geweldig initatief Sigrid
Helaas kan ik er niet bij zijn.
21 apr 2011 12:43
20. Jeroen (met fin. bijdrage, het minste wat je kan doen voor iemand die altijd alles over had voor een ander....)
21. Helena (Ellen & Bart) (incl. fin.bijdrage)
21 apr 2011 15:04
Martin359 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben een zoon van Eric, ik wil de mensen bedanken voor de
reacties. Het doet me goed ze te lezen.
Het kwam totaal onverwacht, ik kan het gevoel niet omschrijven. Sommigen van jullie kennen me vast nog wel van het Jumbo evenement in 2009, Rotterdamse tunnelrit of dat gezellige terrasje. Ik vindt mijn vader een held hij heeft mensenlevens gered uit een auto die in het water lag, ook ging hij met zieke kinderen rijden en hij vertelde me nog, er is toch niks wat een beter gevoel geeft als dit. Het was een eerlijke oprechte en lieve vader ik ga hem heel erg missen.
Verder vind ik het heel erg fijn dat er ook mensen van het forum komen. Tof hoor (Y)
Groeten,
Martin
Zoon
Nogmaals; héél veel sterkte Martin en Hillie en andere nabestaanden. Je vader/echtgenoot heeft veel mensen geholpen, eigenlijk niet eerlijk als zo'n iemand dan op deze manier uit het leven wordt gerukt....
21 apr 2011 15:46
18. Harley
22. Marcel B. (+ fin. bijdrage reeds overgemaakt)
21 apr 2011 15:47
Voor treintje Regio Den Haag/Leiden via Dordrecht naar Vlijmen:
viewtopic.php?f=17&t=31464
21 apr 2011 15:52
En voor treintje A2 vanuit Utrecht:
viewtopic.php?f=17&t=31462
21 apr 2011 16:45
22. Marcel B. (+ fin. bijdrage reeds overgemaakt]
23. Helendriniporsche (Hans & Ine incl fin.bijdrage)
21 apr 2011 19:28
24. Eric & Joke
21 apr 2011 19:30
Sorry, Sorry het afzwemmen missen gaat echt oorlog opleveren...
In gedachten wel bij jullie, geef hier wel een dot gas en drink een biertje.
21 apr 2011 19:50
Dianne en ik zullen zaterdag zeker komen. En een bijdrage, vanzelfsprekend!
21 apr 2011 20:31
25. Carrera 007
Even lijstje aangevuld om het overzicht te houden.........
21 apr 2011 20:58
1. M a r c
2. Sander911
3. Paul II
4. Richard
5. Rob Delnoy (BdB 911)
6. Marianne
7. Esgigt
8. Marcel964
9. Wimpie67
10. Sandman
11. Jurrie
12. Sarsrich
13. WillemB (Sigrid rijdt met Beppie )
14. BTRIII (Martin & Cindi)
15. Chelsea (Jurgen en Astrid)
16. Viaa (Joris)
17. gast.
18. Harley
19, Dimple
20. Jeroen
21. Helena (Ellen & Bart)
22. Marcel B.
23.Helendriniporsche
24. Eric & Joke
25. Carrera 007
Fantastisch deze opkomst.
Alle anonieme gevers en anderen, ik heb er echt over na moeten denken of ik een bijdrage kon vragen, want dat is toch een vreemde vraag die ik stel namens een ander. Ik ben positief verrast door zoveel geweldige reacties en donaties.
Tzt zal ik het eindbedrag noemen dat het forum bij elkaar heeft gebracht voor Eric. Hij zou zich bijna gaan schamen en het niet aan willen nemen. Maar krijgt nu wel een waardig afscheid.
Bedankt alvast!
21 apr 2011 21:02
ik kan er helaas niet bij zijn (ik zit in Milaan) maar ben zeker in gedachten bij jullie
21 apr 2011 21:40
25. Carrera 007
26. Ber
21 apr 2011 21:51
Kheb geen rijdende Porsche (meer) en bovendien ben ik absoluut niet in de gelegenheid om de crematie bij te wonen...
Erg, erg jammer. Ik was er heel graag bij geweest.
Eric krijgt met zo'n giga erehaag van Porsches wel absoluut wat hij verdient. Jammer dat ik dat eerbetoon niet zal kunnen aanschouwen en jammer -en dat is natuurlijk het belangrijkste- dat ik er niet bij kan zijn om Eric de laatste eer te bewijzen...
Ik zal in ieder geval in gedachten bij jullie zijn en een lekkere Talisker 18y nemen op Eric: hij verdient alleen het allerbeste!
21 apr 2011 22:28
Ik kan helaas niet, maar maak morgen wel een bijdrage over...
21 apr 2011 22:43
Hillie en Martin, veel sterkte toegewenst, ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar zal wel iets aan Sigi overmaken, en ik ben mijn gedachten bij jullie.