1. M a r c 2. Sander911 3. Paul II 4. Richard 5. Rob Delnoy (BdB 911) 6. Marianne 7. Esgigt 8. Marcel964 9. Wimpie67 10. Sandman 11. Jurrie 12. Sarsrich 13. WillemB (Sigrid rijdt met Beppie ) 14. BTRIII (Martin & Cindi) 15. Chelsea (Jurgen en Astrid) 16. Viaa (Joris) 17. gast. 18. Harley 19, Dimple 20. Jeroen 21. Helena (Ellen & Bart) 22. Marcel B. 23. Helendriniporsche 24. Eric & Joke 25. Carrera 007 26. Ber 27. Bartje968 28. Barttje968 (Brenda met de 944) 29. Hielkema993 30. Smoontje Hans & Ellen 31. Rein 32. JaapII 33. Ruudje 34. Blijco
Morgen ben ik er uiteraard ook bij. Helaas zonder Ferrari. Garage kreeg een reparatie niet op tijd klaar. Had deze er graag voor Eric erbij gehad! Vanzelfsprekend met financiele bijdrage.
Geweldig mooi om te zien wat een grote opkomst, ook daar ben ik stil van! Kan er zelf helaas niet bij zijn vandaag, uiteraard is wel al een bijdrage overgemaakt.
We moeten ter plekke nog even met elkaar overleggen of we flink gas gaan geven, knipperen met onze lichten of met het glas geheven staan. Allemaal in de auto zitten op het moment dat hij aankomt is ook zo wat. We kunnen ook gas geven als hij voorbij is gereden.
Sigrid schreef:We moeten ter plekke nog even met elkaar overleggen of we flink gas gaan geven, knipperen met onze lichten of met het glas geheven staan. Allemaal in de auto zitten op het moment dat hij aankomt is ook zo wat. We kunnen ook gas geven als hij voorbij is gereden.
Ik zal zeggen: Knallen met die auto's!! Dat Eric het boven duidelijk kan horen.
Ik kan best bij mijn gaspedaal terwijl ik naast de auto sta. Gewoon je rechter been even strekken. Of iedere auto geeft afzonderlijk gas op het moment dat Eric voorbij komt. Kun je daarna met 2 benen op de grond het glas heffen.
Ik was, volgens mij zoals iedereen, onder de indruk van het afscheid van Eric vandaag. Onderstaande de foto's & video's die ik genomen heb vanmiddag. Originelen zijn natuurlijk bij mij verkrijgbaar als daar behoefte aan is.